een lange rit!! en erg veel onderweg!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu een lange rit!! en erg veel onderweg!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

een lange rit!! en erg veel onderweg!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

03 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

hey hey iedereen sorry dat ik zo lang nix heb laten horen maar dat komt omdat ik zo lang onnderweg ben geweest!!
nadat ik in sydney had gewerkt voor dezelfde baas als voorheen was het toch maar eens tijd om weer op pad te gaan!!
ik heb onder tussen een hoop meegemaakt!!
want na sydney heb ik een trein gepakt naar melbourne om toch maar weer eens gezellig met mijn reserve familie bij te kletsen!!
ook daar had ik weer een heerlijke tijd!!
ik was vier weken bij de guestfamilie geweest voordat ik weer naar sydney ging had geen geld dus had met hun afgesproken als ik mijn geld verdiend had om toch weer terug te keren en een weekje in melbourne te blijven om ff wat gezellig te gaan doen!!
zo gezegd zo gedaan!!
heb lekker een weekje bij die fam gebivakeerd!!
en wat leuke dingen gedaan ik wil daar verders niet te veel bij stil staan wan t heb maar een half uur om wat neer te lullen over myn vier weekse trip!!
het begon allemaal in melbourne waar ik met twee dames uit duitsland afgesproken had om een van te huren en met hun de great ocean road te gaan doen!
ik heb een heerlijke trip gehad ben op een donderdag vertrokken en ben donderdagavond aan het begin van de great ocean road begonnen dit was erg goed en gaf me een heerlijk gevoel om toch weer op de road te zijn!!
de great ocean road is een geweldige trip langs de oceaan!!
een van de highlight is natuurlijk de twaalf apostels!! waar ik men ogen uitgeken heb!! en een heerlijk tijd heb gehad! maar ook weer je kan niet te lang blijven hangen want!!
een week is zo voorbij!!
de great ocean road trip was een avontuurlijke rit met geweldige views scenery!!
naa vier dagen rond geknalt te hebben op de gr o road was het tijd voor kangoorooisland!! met de ferry en our wickend fan naar dat geweldige eiland!! ik heb mijnogen ook daar weer uit geken dde geweldige scenery de wildlife like kangeroes seals pinguings walvissenn en ander on gedierte hahahaha!!
een week tijd on the road slapen in een busje koken met een gas stelletje van barbeque spot naar barbeque spot!!
een geweldige tijd heb ik met die dames gehad!! maar als je op de road bent is zelfs een week te kort om alles te zien!!
ik probeer hier een week tijd in een half uur op internet te zetten dat is gewoon te moeilijk want je hebt gewoon niet genoeg tijd!!
daarom heb ik deze mail gestuurd om iedreen te laten weten hoe het is geweest!! maar om je echt een idee te geven moet ik gewoon fotos op internet zetten!! helaas heb ik daar nu geen tijd voor omdat ik als een dolle lig te typen!! ik wil iedereen laten weten dat die trip gewoonweg briljant was!!
de fotos ga ik proberen op internet te zetten als ik wat meer tijd heb want heb een paar gi fotos geschoten natuurlijk ga ik die niet allemaal er op zetten want dan zit je een week achter die slideshow!!
wil toch ff iedereen laten weten dat ik jullie wel begin te missen maar evengoed ik ben een traveller en ik ontmoet genoeg mensen!! ik hoop de fotos snel op te kunnen loaden zodat je een idee krijgt van wat ik gezien heb bij deze wil ik iedereen de groeten doen en een dikke knuf geven!!hahhahahah

mijn half uur is bijna voorbij dus ga maar snel afsluiten voordat alles verloren gaat!!

het duurt nog ff voordat ik thuis ben maar dat is helemaal niet erg!! hahhahahah
iedereen de groeten uit australie!!
en bij deze

PEACE OUT!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 26647

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: