darwin yeoeohhhoooo!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu darwin yeoeohhhoooo!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

darwin yeoeohhhoooo!!!

Door: lila the auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

24 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

hey everybody thanks for the messages!!!
ik zit nu in darwin ik kan helaas geen lang bericht sturen want deze computer sucks wil wel ff laten weten dat ik een te gekke vijf weken heb met maurits!!
we zijn twee gekke dutchies die alle routes tracks alles voor wat avontuur bewandelen!!
we hebben een te gekke tijd en hebben de meest mooie plekjes gevonden van gorges tot watervallen van woestijn tot beaches!!
en nog veel meer iedereen het gaat nu snel met de tijd en ook met geld maar het kabn me weinig boeien want heb een geweldige tijd!!
iedereeen dikke hugs en dikke kussen
ps heb het nog steeds naar mijn zin !!
love peace out paulus

  • 26 Augustus 2007 - 13:03

    Maria:

    He Manneke

    Fijn weer iets van je te horen ,en dat het goed met jou en Maurits gaat .
    Blijft maurits ook en jaar ?
    Paul het schied al op met je vakantie daar in dat verre Australie! ik zal blij zijn al ik je weer een keertje kan zien ,maar weet dat je het daar geweldig naar de zin hebt!
    We hebben het hier druk onder de vakantie,want bij Anton en Susan is nog veel te doen!
    Klussen die net iets voor jou zijn ,jammer dat je daar niet mee kan helpen nu ,maar als je er weer bent is er voor jou nog genoeg werk (klusjes te doen)!!!
    Onze vakantie was reuze fijn daar in zeeland(wemeldingen)wel erg snel voorbij Samen met de Lankie's.!leuke kids die Melvin en Glen!!
    Morgen gaan we weer aan de arbeid.
    Maar Paul geniet nog maar goed eventjes want het is voor jou daar zo weer voorbij.
    WAt krijgen Anton en Sus een mooi huisje!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ga nu eindiggen en als je kunt bel maar eenkeer ,ik heb het al vaker geprobeert maar de voicmail staat altijd aan . de groetjes van oma de kleijnen.xx
    En bedanken voor de mooie kaart ,vooral dat je er vanalles had opgeschreven en hoe dat het met je ging .lief van je.
    Paul ik ga weer stoppen en als het uit komt bel een keertje als het lukt?

    Lieve groetjes x x x Papa en mama.

  • 15 September 2007 - 08:03

    Veer:

    He paulus!!
    Goed om te lezen dat je nog steeds zo'n geweldige tijd hebt in oz!! Had ook niet anders verwacht haha. Fijn dat ik je nog net even had kunnen spreken voordat ik naar Thailand vloog...ook hier ga je het geweldig vinden dat weet ik zeker! Heb een jungletrip gedaan met Dave die echt helemaal geweldig was. Vlieg morgen weer terug naar NL en dan zit mijn jaar reizen er helaas op!! Weer terug naar d'n twist. Wens je nog een ontzettend mooie tijd daar jongen en in NL weer snel een biertje samen doen dacht ik zo.

    Enjoy mate! No worries!

    Liefs je aussie/ dutchie!

  • 21 September 2007 - 05:09

    Johan:

    He Paulien,

    hoe ist jonge? Hier is alles goed. Joaquin wordt over twee weken alweer 1! Tijd gaat snel. Gisteravond hebben Guido en ik de wintersport vakantie uitgezocht. Kicke man.
    Met de bouw gaat het langzaam. Veel vertraging gehad vanwege allerlei problemen. Straks gaat het wel snel. In Januari moet de ruwbouw klaar zijn!
    Nog even geduld dus... Veel plezier de laatste periode. We zien elkaar snel.
    Dat wordt lachen. Bis bald mein Freund!

    Groet,

    Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 26638

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: