mijn laatste dagen in AUS!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu mijn laatste dagen in AUS!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

mijn laatste dagen in AUS!!

Door: lila the auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

28 September 2007 | Nederland, Amsterdam

een kleine vier maanden geleden kwam maurits in perth aan!! je snapt natuurlijk wel dat ik hem hartelijk wilde ontvangen en hoe kun je dat beter doen dan naar de kroeg te gaan met een goeie zak goon en wat whiskey hahahha!!maar goed daar wil ik niet al te veel bij stil staan waar ik het over wil hebben is over mijn trip met maurits en lifters!! na twee weken in perth gehangen te hebben en alle kroegen meerdere malen gezien te hebben was het tijd voor actie!! maurits had een goed idee om een auto te kopen waar ik natuurlijk meteen had zoiets van ja maurits doen we!!
het beste wat we ooit hadden kunnen doen want vanaf dat moment waren gewoon zo vrij als een hoentje!! hhahah
eerst wat we gingen doen was een klein tripje naar het zuidwesten van australie waar we met ralph en maurits en ik een klein roadtripje gingen doen!! mooie dingen gezien zoals wave rock, valley off the giants en buitengewoon mooie scenery en beaches!!
echt schik met zijn drieen!!hahahah als ik er weer aan denk!! maar goed tijd om voor maurits en mij en trippie in mekaar te zetten!! WA natuurlijk voor mijn gevoel een van de mooiste plekken in australie samen met nothern territory!!
ik kan hier proberen te beschrijven wat we daar gedaan en gezien hebben maar dat valt niet mee!! we zijn daar daar naar mooie plekjes gegaan want we hadden onze auto een ford falcon van 78 en die kon zelfs four wheel drive roads aan niet alle maar heel veel!! natuurlijk veel beaches buitengewoon mooie stranden met mooie rots en cliff formaties!! maar goed maurits en ik zijn niet echt beach persone dus daar hadden we snel genoeg van!! we hebben gewoon heel veel gorges gedaan dat is een aarde die open gescheurd is waar nieuwe bomen en eventuele rivieren zijn ontstaan!!
je kon die beklimmen en bezichtigen op verschillende manieren wij hadden tijd genoeg dus wij deden dat op de manier die je noemt avontuurlijk!! echt supermooi en echt een gevoel van reizen!! ik ga het niet proberen te beschrijven want dat valt niety mee ik ga proberen wqat fotos op te laden zodat je een beetje een gevoel krijgt van wat wij deden en gezien hebben!! dit deden we helemaal van WA tot NOTHERN TRERRITORY to aan QUEENSLAND en dan tot NSW!! the eats coast hadden we het wel naar ons zin maar we hielden gewoon niet van die touristische zooi!! je weet wel sex drugs and rock and roll hahahha!! ik ga nu wel kappen want wilde nog wat tijd om fotos op te laden!! voor mijn gevoel heb ik autralie gezien op een geweldige maniier en heb totaal geen spijt dat ik ooit vertrokken ben natuurlijk zijn er ook dingen gebeurt in holland waar ik graag bij had willen zijn zoals mijn broer zijn nieuwe huis!! en ook dingen die andere mensen graag met mij hadden willen delen ook al waren ze wat minder!! of juist heel erg cool!! uiteindelijk heb ik wel het gevoel dat ik meer verstand van alles heb en wijzer ben geworden over dingen in de wereld zoals werken en ook reizen!!! helaas is new zealand en australie zo goed als afgerond!! maar dat wil niet zeggen dat ik al naar huis ga want asia licht ook op de stoep!!
het plan daar is om van singapore waar ik in vlieg naar kuala lumpur te reizen in twee weken en dan uit vliegen naar de phillipines voor twee weken en daar even iemand op te zoeken die wij ontmoet hebben met reizen!!vandaar vliegen we ook weer terug naar kuala lumpur malaysia en pikken onze travelling naar thailand bangkock weer op!!ik mis iedereen en voor dat jullie het weten ben ik weer terugin nederland!!
ik mis iedereen en hoop dat iedereen het nog steeds goed gaat!! ik kom aan in nederland de dertiende van november!!
een plaats en tijd krijgen jullie nog van mij!! natuurlijk beter gedetaileerd!!
everybody peace out
love paul

  • 28 September 2007 - 06:22

    Joep:

    Heeej Lila, bijna een jaar voorbij en je blijft vette dingen doen, te gek man! We gaan wel in dit tempo door als je terug bent in Nederland he..party!!

    Zie je sowieso de 13e, greetzzz

  • 28 September 2007 - 16:16

    Guido & Lisette:

    Hey Paultje,het zit er bijna op voor jouw ....damm tijd gaat snel!!Ik hoop dat je er nog ff van geniet,en we zien jouw de 13e verschijnen(p.s. Doe die gekke broer maar ff de groeten van ons).

    Tot Laterz.
    Mazzel

  • 28 September 2007 - 16:36

    Joyce:

    wat gaat het snel joh... wie weet ga ik je nog zien als je weer in nl ben xxx

  • 28 September 2007 - 18:25

    Seccie:

    Parel,

    geniet er nog van, ma gezelli dat je weer terugkomt! Schiet maar op!!
    xx

  • 29 September 2007 - 10:51

    Sas:

    Hey Zwarte Parel!!
    Geniet nog van alle momenten die je nog meemaakt daar!!! Een jaar gaat echt super snel voorbij...Wel hartstikke leuk dat je weer bijna thuiskomt, dan zullen we snel weer eens afspreken!

    Groetjes liefs (blonde honing)

  • 29 September 2007 - 15:30

    Marian:

    Hoi Paulus,
    hier weer een berichtje van je beste vriendin,ha, ha! We zijn woensdag teruggekomen uit Spanje, de streek Andalusië. In het mooie plaatsje Nerja, van daar uit hebben we verschillende andere plaatsen bezocht, Cordoba,Granada,Ronda, met de huurauto. Prachtig, mooie gebouwen, beelden, steegjes, en lekker eten en drinken. Uiteraard ben ik op de Playa geweest, Bas houd daar niet zo van, ik wel, ben poepiebruin geworden. Niet net als jij maar kom aardig in de richting.Ook leuke foto's gemaakt, heb weer eens ouderwets een fotoalbum gemaakt, wat we je erg graag willen laten zien als je terugkomt.
    Dat duurt nu niet zo lang meer. Als je een keer tijd hebt, mogen we dan aankomen of misschien heb je zin om naar ons te komen. Kijk maar, eerst weer settelen. want dat zal ook raar zijn de eerste weken/maanden. Nederland is zeker anders dan Australië. Ik heb je ook gemist en hoop dat alles goed gaat.
    Verder geen nieuws, maandag weer beginnen met werken, heerlijk lekker warm in het suptropische zwembad, want het is hier erg koud en daar moeten we ook aan wennen. Na 12 dagen zon. Dat was het, toedeloe, greetings, hugs, Bas en Marian Venhuizen

  • 29 September 2007 - 21:34

    Bean:

    goddomme,

    als er 1 persoon is die niet stil zit is ben jij het wel paulus. ik ben erg benieuwd hoe je t allemaal hebt gehad en de verdere gecencurrrerde verhalen te horen. een jaar is rap gegaan. dus ik hoop dat ik je smoellie weer es in levende lijven kan gaan bekijken. ik ben inmiddels alweer terug in NL, bij de vrouwe ingetrokken en woon nu samen. dus ik heb je een hoop te laten zien en vertellen, maar ik denk jij nog meer.

    ik spreek je snel kerel, want ik kijk er naar uit je weer te zien en weer es los te gaan in breda hiero.

    groeten Robert

  • 29 September 2007 - 21:38

    Bean:

    oja kerel, als je nog wat info nodig hebt voor bangkok of kual Lumpur laat me maar weten, want ik ben er ook geweest(verschillende malen) en waar je moet zitten cheap, waar het te doen is of wat dan ook. kun je me mailen op robertkobben@gmail.com
    oja btw als je naar de filipijnen gaat, kijk fokkin uit in Manila, dit is 1 van de gevaarlijkste steden van de wereld. op elke hoek staan bewaking met shotguns en die staan er niet voor niks. ik hoor wel van je geniet nog van je reis en enjoy bro!!!


  • 01 Oktober 2007 - 09:12

    De Lankie's:


    Heey Paul, Super om te horen, dat je het nog steeds super naar je zin hebt....
    Geniet van de laatste paar weken....

    Dikke knuffel De Lankie's

  • 02 Oktober 2007 - 16:15

    J, J En J:

    Hey Paulus,

    Goed bezig te horen dat je het nog naar je zin hebt, ook goed te horen dat je hier binnenkort weer aanwezig bent om met ons moie dingen te doen.

    J en J gaan naar Kaapstad in januari en die andere J gaat skiëen in januari.

    Nou we horen graag zsm de exacte tijden van wanneer paul-de-wijze-man arriveert in hollanda, zodat we allemaal kunnen regelen dan aanwezig te zijn met spandoeken, pindaaas en hagelslag en meer van die moie dingen en met ons zelf natuurlijk om lekker te knuffelen.

    Nou daaag

    Kus van Joyce, Jacklin en Joep.

  • 02 Oktober 2007 - 18:38

    Maria:

    He manneke

    Fijn weer iets te horen en dat je 13 november ariveerd in ons landje ,wat zijn we blij als je er weer bent ,we kijken er echt naar uit ,om op woensdag avond met de hele familie bij elkaar te zijn en je spannende verhalen te horen ,Ik heb gehoord dat je een baardje hebt ,dat zal wel even wennen zijn !!! Veel plezier in Sihga en kual lumpar en de philhepijnen ,daarna nog bangkok,en dan naar huis .wat zal het wennen zijn ,maar ook fijn om je familie-vrienden -kennissen te zien !en je peete kindjes natuurlijk.verder de groetjes en nog FLINK even genieten!!!!Zorg maar voor een dikke trui als je op schiphol aan komt .

    We missen je en tot ziens ,liefs papa en mama x x x

  • 06 Oktober 2007 - 14:53

    Fam. Gerrits:

    Hey Paul!
    Wat gaat de tijd toch snel!
    Je bent nu alweer weg uit Australie!
    We zien je als je weer terug bent!
    Groetjes familie Gerrits uit St.tunnis!

  • 16 Oktober 2007 - 11:04

    Dave :

    ha kello alles goed
    gek gaater op daar dat hoor en lees ik wel maar nog heel veel plezier dar en we spreeken elkaar wel weer als je weer in de getto bent van tunnis hahahahaha mzzl mzzl gr de grasmaier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 26638

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: