on the road!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu on the road!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

on the road!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

hey fam and freinds!!!
moet toch wel weer zeggen dat ik sydney eindelijk weer achter de rug heb!!
heb daar de eerste 2 maanden weer hard gewerkt!!
maar gelukkig kan ik nu dan ook weer een paar maandjes gek doen zonder al te veel naar mijn geld te kijken!
ben er wel bang voor dat ik toch nog een weekje ofzo moet gaan werken of een maand maar ja dat heb je als je aan het rondreizen bent het kost gewoon handen vol met geld zoals altijd!!!
ondertussen had ik ook wat minder nieuws gehad van holland en dat is dat mijn huisje waarschijnlijk weer leeg komt te staan!!! helaas heeft dat geen inpact op mij maar wel op mijn geld en misschien op mijn terugkomst!! 13 november de kans is er namelijk dat aals ik geen huurder kan vinden dat ik mijn huisje spijtig als dat het is helaas moet wegdoen dus ook bij deze hoop ik dat misschien wat vrienden of familie mij kan helpen met dit probleem en misschien een andere huurder kan vinden!!!! sow everybody please denk met me mee!!!
okay ik wil er natuurlijk ook niet te lang bij stil staan dus dat doen we dan ook maar niet!!
ik ben nu ondertussen al twee nachten hier in melbourne en heb ook alweer heerlijk geslapen bij mijn guestfam!!
het is gewoon echt een herlijke familie om gewoon lekker bij in te wonen!!
de treinrit naar melbourne was wel erg lang heb gewoon 11 uur in de trein gezeten!! maar gelukkig viel het allemaal wel mee want ik zo veel te kanen en te drinken bij me dat ik gewoon niet kon stoppen met eten
!!!
heerlijk om in melbourne te zijn al moet ik wel zeggen dat het hier verdomd koud is!!! voor de wintertermen dan
ben blij dat moeders mij een dikke trui op gestuurd heeft!!!
ps moeders er komt een pakketje jullie kant op!! met wat zooi en fotos en zo!!
okay ik ga jullie nog ff vertellen wat het plan is voor deze maand en dan kan lekker naar mijn lunch toe gaan!!
mijn plan is om eerst een weeklje hier te blijven in melbourne en daarna gewoon vlug naar adelaide te gaan een ook daarweer een weekje rond te hangen!!
en hoeft ook niet preceis een week te zijn maar gewoon ff de tijd nemen om rond te kijken en daarna snel weer verder wan t ayers rock and alice springs staan op het menu!! hoe lang ik daar blijf dat weet ik ook nogf niet maar iig daarna vlieg ik gewoon heerlijk naar perth!!!en daar is het gelukkig ook weer gelijk warmer!!! nou iedereen nogmaals houd je oortjes voor me open zodat dat met mijn huisje smooth opgelost kan worden!!!
bij voorbaat dank!!
ps moet wel zeggen heerlijk om weer te beginnen met rond te reizen!!!!
ps ik mis iedereen enorm maar nog net nirte genoeg om naar huis te komen!!!
hahhahah
lots of love
big kisses and hugs!!!
peace out!!!!!!!!!!!!

  • 02 Juni 2007 - 17:40

    Maria:

    He Manneke

    fijn weer iets van je te horen ,lekker die trui he ! Ik kom van mijn werk en zie dat je op de mail staat ,kan het niet laten om even iets van ons te laten horen , als het voetballen af is op tv dan gaan papa en ik even naar arcen thermaal bad, lekker genieten ,
    Hier gaat verder alles zijn gangetje, ik moet deze week veel werken maar dinsdag heb ik de hele dag vrij.
    paul we missen je ,jammer dat je er dinsdag niet bent o ja paul je hebt iets gemist met de pinkster feesten die waren supper gezellig ,vraag maar aaan Anton en de andere jongens . Nou Paul goede reis en tot horen , liefs papa en mama x x x ..

  • 03 Juni 2007 - 19:38

    A En S:

    He loelin,

    Goed om weer eens wat te horen. Pinksterfeesten waren idd goed geregeld. Zo slecht is het op sportpark de Laan dus niet ;).

    Dat rondreizen klink ok, maar 11 uur in de trein, dat weet ik ook niet.
    Maar ja, jij moet het doen, niet wij. geh geh geh.

    Mar we spreken je de vogende keer wel weer.

    gr

    A en S.

  • 03 Juni 2007 - 19:52

    Joyce:

    haha gata je goed hoor
    jammer van je huisje:( hopelijk kom dat nog wel goed...
    nou je heb nog wel een leuke tijd daaro dus idd maak je nie druk. doe niemand daaro ;)
    xxx

  • 10 Juni 2007 - 16:26

    Maria:

    He manneke!!

    Alles goed met het reizen,waar zit je nu,ben je al bijna op je volgende bestemming?
    Gister avond gezellig afscheidfeest van de A1 gehad ,ons Papa werd weer flink in de bloemmetjes gezet door de boys, de barbequ was heerlijk en vooral mooi droog weer tot laat in de nacht, Ik was wel blij dat je belde met mijn verjaardag !!! Ik heb een hele drukke dag gehad ,van half tien s,morgens tot half een s,avonds,heel leuk maar wel vermoeiend! Vooral als je s,morgens weer vroeg moet gaan werken ,maar daar weet jij alles van af.
    Paul genie vanje reizen en horen wel weer van je!!Lieve lieve groetjes van ons hier . x x x
    Papa en Mama!

  • 14 Juni 2007 - 20:00

    Maria:

    He Maneke


    Ja paul morgen 15 juni gaat je neef ronny trouwen ,we gaan s,avonds naar de bruiloft ,maar ik ga morgen middag even naar de kerk . Dit is naturlijk wel heel mooi,voor mike en brorda en piet.
    hopen dat het mooi weer is .de tent en alles is op gebouwt, het ziet er supper uit nu maar afwachten hoe het in de tent is ,jammer dat je er niet bij bent ,maar je hebt het daar ook fijn zeker?
    Paul we zullen de groetjes van jou doen en ze feliciteren dat heb je ook gevraagt ,je hoort later wel of het fijn is geweest.
    oo ja oome hans is tegen een boom gereden hij weet zelf niet hoe dit gekomen is, Hij kwam van zijn werk in Neekant. In slaap gevallen denk hij .. maar hoe kan het ook anders als je zo hard werkt!!!Gelukkig niets aan de hand met hans ,hij had de auto gordel aan!!!!!!!!!! De auto is total loss.
    Oke je bent weer op de hoogte. Nu tot horen en geniet van je reizen !!!!!!!!!!!!!


    liefs mama x x x x !!!!!

  • 20 Juni 2007 - 09:20

    Manfred:

    Ha die Paul,

    Weer eens een keer gelezen wat je daar down under allemaal doet.
    Zo te lezen is het allemaal goed vol te houden, want over naar huis gaan wordt nog niet gesproken. Jij hebt daar een trui nodig maar hier is het gelukkig tijd voor een shirt en korte broek. De vakantie plannen zijn gemaakt. Gisteren alweer kenningsmakingsavond gehad van de selectie. Han de Groot gaat de sprong wagen en begint volgend seizoen in de selectie. Hoop jou voetbalkunsten ook nog een keer te zien bij Volharding.
    Nog heel veel plezier daar en geniet ervan.

    Groeten uit Bék.
    Manfred

  • 21 Juni 2007 - 06:11

    Marian:

    Hei, Paul
    Zo te horen is alles kits. Ik heb je verschillende foto's gemailed op je eigen adres,want ook hier staat de tijd niet stil en heb ik van alles en nog wat meegemaakt. Hopelijk kun je die mail openen en lezen. Het is te lang om te vertellen dus hou ik het nu kort. Ook ik hou mijn oren open wat betreft je huisje. Verder no worry's en geniet er maar van. Dikke knuffel, groetjes Marian en natuurlijk ook van Bas. Toedeloe!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 26650

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: