nieuwe pics!!! check it!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu nieuwe pics!!! check it!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

nieuwe pics!!! check it!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

09 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

hey hey ik ben nu twee albums aan het uploaden helaas heb ik nog geen berichtje gestuurd voor die tweede maar die komt dus nog!!! daarom wil ik jullie even vragen of je die van uluru even kan vergeten en je eigen een beetje focused op die van great ocean road to kangoorooisland adelaide!!
echt super mooi photos echt de moeite waard om even te kijken!!!!
dank iedereen voor jullie medewerking!!!

oh ja en niet te vergeten harstikke gefeliciteerd broertje en een hele fijne verjaardag!!!
je begint ook al een ouwe kel te worden hahhahah

iedereen de groeten uit aussie
en een dikke knuffel!!!

kisses lila de auswaus!!

• 09 Juli 2007 - 15:40

Thijs:

hey koekwaus!
    nog beetje naar je zin daar in Skippyisland?

• 10 Juli 2007 - 14:49

Maria :

He Manneke

fijn om iets van je te horen en te zien,je hebt het daar geweldig dat hebben we wel gezien!!!!
    Prachtige foto,s.Als we dat zien denk ik,toch mooi om mee te kunnen maken !!.Paul de kermis zit er al weer op ,slecht weer gehad. Maar we hebben toch een poosje op het teras kunnen zitten .
    Paulus heel heel veel reis plezier en we horen of zien wel weer .

lieve groetjes van ons Papa en mamax x x xen een knuffel!!!!!!