yeah sydney!! als vanouds!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu yeah sydney!! als vanouds!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

yeah sydney!! als vanouds!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

09 April 2007 | Nederland, Amsterdam

ik ben nu ondertussen alweer een weekje in sydney en heb de eerste werkweek er ook alweer op zitten!!was wel ff wennen zeg gelukkig was het easter here!!
dus dat wilde zeggen vier dagen werken en de volgende week ook weer vier daagjes dus twee korte weekjes!!en daarna 6 weken vol aan de bak!! die eerste week was wel zwaar vooral als je al bijna twee maanden nix meer gedaan hebt gelukkig heb ik ook alweer een appartementje dus betaal ik 130 dollar en kan ik ook weer lekker gebruik maken van de fitnes sauna en natuurlijk de rest hahahahh is wel lekker na je werk een lekker whirlpooltje!!
ja frank ondertussen geloof ik wel dat je gek word van alles wat in mindering gaat maar ben er ondertussen wel achter dat het gewoon geld kost en ber er ook wel achter hoe ik kosten kan besparen!!
dus dat komt weer helemaal goed ik ga nu ondertussen ook weer verdienen dus de bankrekening blijft wel weer een tijdje hetzelfde en mijn foon en zo gebruik ik ook al niet meer!!
hahahah
en iedereen kan me nu ook gewoon bellen het is moeilijk voor mij om terug te bellen dus probeer het gewoon een keer vaker!!
dit weekend ben ik toch maar ff uitgeweest want het was natuurlijk easter!!
ik heb ook weer nix opgemaakt dus dat komt mooi uit!!
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje aan thuis zat te denken vrienden familie!!
de feestjes die ik mis en zo maar jah dat is de tol die je betaald als je aan het reizen bent!!
ik heb nu btw ook gratis internet want weet nu hoe ik dit ding moet kraken ja joep je hoort het ik kraak computers hahahaha!!
hey vd anker hoe gaat het thuis met de kleine!! ben wel benieuwd naar!!
voor de verdere rest wens ii iedereen a goodone!!

hey frends familie

miss you guys bud dont worrie i am not coming home yet!!

big hug and kisses paul

gr lila de auswaus

  • 09 April 2007 - 07:22

    Frank En Nathalie:

    Heej Paul

    Valt wel mee hoor alles wat er geregeld moet worden, aangezien ik toch 10% commissie in rekening breng bij terugkomst!!

    Fijn dat je weer lekker aan het werk bent, geniet ervan!

    Veel plezier daar....

    Liefs Frank en Nathalie

  • 09 April 2007 - 11:22

    A En S:

    Hey Loelin,

    vertel ff hoe dat "gratis" inernet werkt ;).

    Btw... goed om te lezen dat je nog lang niet terugkomt. Die fiets bevalt me wel, al heb ik al 4x die band moeten plakken!!!

    We missen jou ook hoor:).

    Maar we zien je snel weer.

    gr

    A en S.

  • 09 April 2007 - 11:42

    Auntie Helen.:

    Heey scheet,fijn weer iets van je te horen.gelukkig dat je weer aan het werk bent,dan kun je ook weer wat ruimer leven,maar wat betreft dat je nog niet thuis komt,dat vind ik wel jammer,want we miss you like crazy.especially me.Maar dat wist je toch he.
    Geniet maar lekker jongen en till next time.Spreek je laturzzzzzzzz.
    Dikke kus en een knuffel.
    Auntie H.

  • 09 April 2007 - 19:50

    Tante Fennie:

    Hoi Paul
    We hebben net je verhalen en foto,s weer eens gelezen en bekeken.We begrijpen wel dat je het daar erg naar je zin had,maar ja er moet nu weer geld verdiend worden.
    Ook fijn dat je weer een appartementje hebt en werk.Verder de groetjes van ons allemaal en we hopen vlug weer iets van je te lezen.

    Veel liefs O Eli, T Fennie,
    Leroy en Jaleesa

  • 21 April 2007 - 07:26

    Jacklin:

    Hey Paultje,

    Al een tijdje niets gehoord, maar geen bericht is goed bericht. Ga er vanuit da t jij je daar prima vermaakt! Hier begint het zonnetje ook weer te schijnen. Dus lekker lente weer. Auto's wassen, terrasje pikken en lekker cruisen met mijn bak! Dus niet echt verkeerd.

    Dikke kus
    Jacklin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 26650

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: