nix spannends!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu nix spannends!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

nix spannends!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

hey iedereen hoe gaat het nou in holland volgens mij wel goed hoor al die berichten over het goede weer!! ondertussen zit ik nu alweer een maand hier in sydney!!
wat moet ik erover zeggen ik weet het eigenlijk niet!!
ik heb het hier natuurlijk goed naar mijn zin in ausstralie!!
ondertussen een hoop nederlanders ontmoet niet normaal zeg praat grotendeels nederlands!!
ja is soms wel ff zoeken naar woorden maar komt ook wel weer goed!!
onze vera uit westerbeek had ik ook weer gezien moest gewoon ff knuffelen!! echt een lieverd zij was dat meisje bijna uit mijn dorp, waar ik twee maanden mjin appartement mee gedeeld heb toch wel leuk weer!!
verders heb ik eigenlijk niet echt nieuws weet alleen dat ik weer een paar mooie foto s op internet gezet heb van de grandprix en natuurlijk het arriveren van mij in melbourne maar was ook allemaal niet zo spannend want had geen geld!! alhoewel de great ocean road wel tegek was!!
en natuurlijk had ik weer heel erg geluk met die familie!!
helaas heb ik ook weer van hele goede travelmaten gedag moeten zeggen en ik moet eerlijk zeggen daar was ik wel echt verdrietig om!! jake en gjenny uit america maar geen gezeur paul je ziet hun weer!!
heb er al een beetje plannen voor!!
zoals jullie zien heb ik niet echt veel te melden want weet gewoon nie zo goed wat ik nog moet vertellen!!
wat ik wel kan zeggen is bekijk mijn fotos is echt supercool
hey iedereen de groeten uit aus en hoop dat jullie niet te bruin worden hahaha

mis jullie kisses paul!!

  • 01 Mei 2007 - 14:10

    Seccie:

    Parel,

    het derd staat op degraderen geloof ik dus je kunt volgend jaar zo weer meedoen. Ik heb dsv weer naar de 6e klasse geschopt dus die zullen je nu ook wel weer vragen!
    Verders zoeken dillen en ik nog een vakantiebestemming. Heb je nog een kamertje over??

    Kusje Seccie!

  • 01 Mei 2007 - 15:51

    Sander Gerrits:

    Hey kerel,

    Lekker chillen down under. Hoop dat je nog een leuke tijd daar hebt.
    Afgelopen zondag idd gelijk gespeeld.
    Staan nu onder de streep. Als we volgende week zouden winnen ligt het nog aan de andere wat die presteren. Maar het wordt nog erg spannend.

    Doe Vera de groetjes van mij, als je haar ziet.

    Veel plezier en succes nog, laat je weten wat we hebben gemaakt.

    Groetjes Sander

  • 02 Mei 2007 - 10:19

    Ad:



    Hallo Paul,

    Het is alweer een tijdje terug dat ik wat van me heb laten horen maar ik heb het echt super druk de laatste tijd.
    Ben bezig met mijn huisje toch.
    Hoop dat einde van het jaar de schop in de grond gaat.
    Ben blij dat je het nog steeds erg naar je zin hebt.
    De tijd gaat hard.
    Het is inderdaad erg mooi weer hiero en ik hoop dat het ook zo blijft. haha.
    Ik moet weer verder we houden contact!!
    Het gaat je goed en geniet maar met maten he!!! laters ad

  • 02 Mei 2007 - 18:38

    Danielle:

    He Paul!!
    Niks spannends!!? Moet je daar dan helemaal voor naar de andere kant van de wereld!? Hier is alles super spannend!?! Nou ja, het is in ieder geval erg lekker weer en verder ehhh....eigenlijk alles z'n gangetje.
    Jij, lekker genieten en tot ???
    x, Daniëlle

  • 02 Mei 2007 - 20:01

    Maria:

    He Manneke

    Alles goed daar ,hier is ook alles oke !!!!
    morgen stuur ik je spullen op, ik ben net thuis van de repetitie,we moeten zondag in gennep zingen bij roepaan .
    Verder blijft het warm ,lekker bruin !!!!!.Paul we horen je wel weer als er nieuws is .
    Je krijgt de groeten van Oma de Kleijnen,ze blijft van alles op de hoogte.
    Wel fijn dat haar eerste achterkleinkind een meisje is . FLEUR, alles gaat goed met haar!!!!!Vier generaties!!! Oke paul de groetjes en een dikke knuffel Mama en Papa x x x

  • 07 Mei 2007 - 20:30

    Maria:

    he manneke

    Wat een slecht weer hier ,het water valt met bakken uit de hemel 14 graden ..is weer even wennen.
    Laat even weten als je post aangekomen is!!!!!!!!!
    ik denk aan je liefs mama x x x

  • 11 Mei 2007 - 18:20

    Inge:

    He Paul!!!
    Leuk om alles te lezen!!
    Onwijs gaaf om daar te zijn!! ik kan het weten!!
    Hoe is het eigenlijk met het dagboek gesteld??? je weet wel wat je toen van ons hebt meegekregen??? staat die ondertussen al goed vol........denk t trouwens van niet!!
    oja je moet toch nog wel even naar Mareeba gaan!! plaatsje boven Cairns.....als je daar bent vertel ik je wat je daar moet doen!
    Hou je goed daar!

    Tot snel weer
    dikke kus Inge

  • 15 Mei 2007 - 22:20

    Maria:

    He manneke
    bedankt dat je met moederdag aan ons hebt gedacht ,en voor je cadautje!!! Lief van je ,met zo'n dag dan missen ik je natuurlijk.
    Maar we weten dat het goed met je gaat en vooral als we anderhalf uur aan de telefoon hebben gehangen ,( fijn toch)Ik ga nu slapen want ik moet morgen werken .
    Lieve groetjes en tot horen ,denk aan je .

    Groetjes mama x x x !!!!

  • 18 Mei 2007 - 18:01

    Ome Henk:

    hoi zo telezen gaat het wel lekker daar
    bij ons ook heb het druk met verbouwen en roy ook die moet veel timmeren we hebben boven alles klaar om te stukendoren dat doet ronnie
    jullie pap heeft ook al een keer geholpen dat scheelt ook weer maar het is alles bij alles een hele klus zo ben je weer beetje op de hoogt
    paul het gaat je nog goed en je hoort nog wel grotjes ome henk...

  • 23 Mei 2007 - 11:12

    Jacklin:

    Hey Paulus,

    Dit weekend pinksterfeesten...jammer dat je er niet bij bent, maar dat halen we volgend jaar wel weer in. Hoe is het verder met je? Hier alles goed, hebben weer een beetje mooier weer nu na die paar weekjes hollandse regen. Dus hopelijk houden we de pinksteren droog, wel zo gezellig.

    Tot weerus!
    Kus Jacklin

  • 24 Mei 2007 - 16:05

    Paulesgennep:

    Tering man, kom je ooit nog terug man?. ik hoop dat het goed met je gaat kerel, laat die hollanders een beetje liggen joh, zijn er hier nog genoeg. stay save and keep in contact damn rascal!

  • 27 Mei 2007 - 15:01

    Stella:

    Hallo Paul,

    Bij toeval zag ik je naam bij Rob op de site staan en toen dacht ik meteen je te groeten. Van je mam hoorde ik ook dat het je goed gaat en dat is het belangrijkste voor een moeder om te horen! Wat een belevenis in je leven hé? Daar kan Rob over meepraten daar in Thailand. Gelukkig heb ik de mogelijkheid gehad in maart om hem te zien toen ik met Sylvia kon meevliegen naar Singapore. Rob is toen van Pukhet uit naar Singapore gekomen en we hebben drie dagen genoten. Rob is aan 't aftellen en komt half juli weer naar Nederland. Andrea ook maar komt een een dag later aan op schiphol dus dat wordt heen en weer! Jij houdt het nog ietsje langer uit daar? Tot dan wens ik je alle goeds wat wenselijk is, selamat jalan.

  • 28 Mei 2007 - 18:12

    Maria:

    He manneke

    fijn je weer gehoord te hebben , geniet maar van je post ,ik hoop dat het past!
    de pinkster feesten zijn weer voorbij,eerste pinksterdag is het droog geweest met het vollybal maar de tweede pinkster dag viel alles in het water jammer ook voor de kermis !!
    Paul fijn dat je nu weer gaat reizen we blijven op de hoogte geniet er maar van en verder een hele goede reis !!!!!!!


    lieve groetjes Papa en Mama xxxxx!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 26650

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: