back in sydney!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu back in sydney!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

back in sydney!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

31 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

hahah na die vier drie weken melbourne!! in een campervan naar sydney!!
weer een geluk zeg na een paar lange weken zonder geld in melbourne gezeten te hebben en proberen werk te vinden!!
was het tyd om te verkassen!!
ook hier hadden we weer geluk mee heel toevallig hadden we net een koppel leren kennen die naar sydney wilde vertrekken!!
het geluk was wat hun deden was een campervan onfgeloofelijk groot van melbourne naar sydney brengen in drie dagen !
dus we hadden geluk we waren van alle lux voorzien en het koste me 50 dollar onm in sydney te komen en we konden ook noge eens langs de kust rijden de mooie beaches!! echt gewoon weer een te gekken roadtrip!!!ik heb hier niet veel fotos van want het is 1000 kilometer rijden dus er moest ook echt wel veel gereden worden!! om het te halen in die twee en een halve dag!! maar goed ben ondertussen in sydney aangekomen en heb alweer een app gevonden diezelfde dag dat ik arriveerde kan het alleen dinsdag pas betrekken!! erg goed bezig je ken hier de weg dus erg gemakkelijk!!
en nou maandag kan ik beginnen met werken en dat is de enige reden dat ik hier ben cash verdienen!! frank geen zorgen mijn accountbalace gaat weer een keer stijgen als het goed is ahhahah sorry hahah
maar goed alles is okay dus geen zorgen
zoals ze dat hier zeggen no worries!!
groeten kisses paul
lila de auswaus

big kisses

  • 31 Maart 2007 - 07:21

    Auntie Helen:

    Heey neefie,nou moet je weer knaken verdienen jongen.het feesten is nu wel ff voorbij,maar dat kun je weer gauw weer doen,want dan heb je weer wat verdiend om weer te kunnen partyen.Maar doe lekker chill,eerst werken en de rest komt wel weer.Geluk he dat je weer bij je ouwe baas kunt werken.Ben allang al blij dat we weer wat van je horen en dat het goed gaat met je.Big hug a lot of kisses,from grandma,uncle E and Auntie H.

  • 31 Maart 2007 - 09:02

    Shanna:

    Heey Paul,
    top om te lezen dat het allemaal nog steeds goed bevalt en dat je eindelijk weer wat centjes kunt gaan verdienen:)
    Zo kun je dalijk weer lekker gaan feesten en gooien met het geld;)
    Mijn datum van vertrek staat nu ook vast: van 15 augustus tot 17 december zit ik in Afrika!!!!!!! Echt helemaal gewldig gewoon, kan niet wachten tot ik hier weg ga en lekker weggg...
    Naah, werkse de komende tijd he en tot weer een xtje
    dikke kus van shanna

  • 31 Maart 2007 - 10:29

    He Manneke:

    hallo Paul

  • 31 Maart 2007 - 10:39

    He Manneke:

    Hallo Paul
    Fijn om te horen dat je weer met mensen die je naar sidny brengen aangekomen bent.
    Nu word het flink werken,maar dat is ook goed voor je body!!!!
    WE hebben gisteravond goed gefeest bij faust en anita !!!! 50 jaar en twaalf en een half jaar getrouwt..Je krijgt de groetjes van iedereen,Hans Bruisten zei al, ik mis die lolbroek van jullie die brengt altijd leven in de tent!!!!!!!!!!!!
    DUS de groeten van ieder en dat je verder een fijne vakantie hebt!


    Paul we gaan nu naar het voedballen,kijken of we kunnen winnen van langeboom.
    Ook de groetjes van mama!!!
    Liefs papa x x x

  • 31 Maart 2007 - 12:18

    A En S:

    Hey Kupke,

    gisteren nog naar verjaardag geweest van F en A. Twas gezellig, maar ook weer net iets anders als normaal.

    Gelukkig vliegt de tijd, dus we verwachten je "binnenkort" weer te zien.

    Werk ze (Want Frank kan het allemaaal niet meer bijhouden ;))

    gr

    A en S

  • 02 April 2007 - 14:32

    Bas En Marian:

    Gelukkig dat het goed met je gaat. Maar ja, dat heb je ook wel verdient. En geluk kun je afdwingen,net als het lot, daar ontkom je niet aan. Maar daar hebben we het nog wel over als je terug bent, want dat is erg diepzinnig.
    Volgende week vrijdag, zaterdag, zondag heb ik mijn debuut als toneelspeelster in de Weijer in Boxmeer. Het stuk heet ik zie, ik zie, wat jij niet ziet. Het gaat over occultisme en het is een komisch stuk. Ik ben dienstmeisje en heb weinig tekst, maar ben zeker aanwezig. Ik moet veel emoties spelen. Maar dat gaat lukken. Verder heb ik een leuke avond gehad met onze afdeling zwembad van Loohorst/Meerdal. Zwemmen, anderen gingen skieën en snowboarden en daarna lekker eten samen. We hebben nog meer plannen in petto, waarover later meer. Verder geen nieuws, het ga je goed en tot een volgende keer, knuffel, groetjes Bas en Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 26652

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: