melbourne is cool maar weer tijd om verder te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu melbourne is cool maar weer tijd om verder te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

melbourne is cool maar weer tijd om verder te gaan

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

drie weken geleden kwam ik in melbourne aan.
met een hele goede instelling werk zoeken werk zoeken!!
pfff viel me toch echt een beetje tegen!!
zonder geld moest ik het hier vertoeven dat viel niet echt mee. gelukkig had ik dat oude koppel in het vliegtuig ontmoet van london naar singapore!!
zoals jullie weten had ik hen opgebeld en diezelfde week zat ik bij hun in huis!!!
gelukkig maar want het schoot echt niet op!!
na een week internet afstruinen voor een baan en agencies voor werk had ik nog steeds nix gevonden! voor mij gevoel was het tijd voor wat ontspanning!!
MELBOURNE GRANDPRIX 2007 ik had daar kaarten voor gekocht voor de zondag om de formule 1 te gaan bekijken!
100 dollar pfff veel geld!!
ik had een jongen ontmoet in new zeeland wilfred een dude uit amsterdam!!
wij hadden afgesproken om samen te gaan!
nadat hij gearriveerd was in melbourne hadden we mekaar opgezocht om te kijjken of we samen konden gaan ik had al kaarten gekocht maar hij had een connectie bij ing de hoofdsponsor van de formule!
natuurlijk ging hij proberen of hij wat kon regelen voor ons en wat denk je!!
vipkaarten op de fangiostand!!woeoeooehheheoeoee vet de beste kaarten ever en het mooiste was niet voor een dag moor voor vier dagen
hahah du ik heb de hele grandprix voor nix de beste plaatsen gehad voor de races en de formule 1
top man tophahhaha
die dagen hebben we het gewoon super naar onze zin gehad!!!
vier dagen op de race maar het ging uiteindelijk maar om een race natuurlijk de formule 1
zondag waren we daar om de grote mannen te zien rijden!! gratis haha
wat een teringherrie en hoe cool gewoon!!
sorry johan vd anker je kon er niet bij zijn maar toch wel een beetje of niet hahaha
maar gewoon om dit mee te maken en voor ni drie dagen puppie races en een dag the big people amazing gewoon!!vier dagen met wilfred races checken vier dagen superschik gehad!!
ik kan wel zeggen dat dit een hele ervaring was en het mooiste gratis!!
maar goed de race was afgelopen en heb natuurlijk een hoop fotos gemaakt maar voornamelijk filmpjes!!! deze komen deze dagen ook op mijn space te staan!!
na een hele goed tijd gehad te hebben op de grandprix 2007 in melbourne kwam het normale leven weer aaan orde!!
helaas want kreeg er een beetje koppijn van geen geld maar wel ee hele goed familie waar ik kon bivakeren!!
uit noodzaak heb ik mijn oude baas gebeld!!
en natuurlijk kon ik daar meteen terecht!! dus dat is nu ook wat ik ga doen ga een roadtrip doen richting sydney!!
mijn baas heeft me een kleine promotie gegeven en een dikke bonus als ik 8 weken voor hem fga werken en je snapt wel dat dit gore van pas komt dus sydney here ill come!!

hey everybody the greetings from
lila de aus waus!!!
dikke kus

  • 27 Maart 2007 - 06:46

    Joep:

    Lila, die GP was zwaar dik, vet dat je er bij was man! Goed dat je weer werk hebt, zeker met promotie, wacht ik nu ook al een maand op ... :)
    Verder geen nieuws, hier alles ok, school werk etc. dus nix te klagen, bel anders keer, praten we weer ff bij!

    Greetz Joep

  • 27 Maart 2007 - 14:45

    He Manneke!!!!!!!!:

    Paul fijn om weer iets van je te horen,geniet nog maar goed op de terug reis naar Sidny. En dan maar flink aan het werken na zo,n tyd vakantie vieren ,!!!
    We blijven op de hoogte .

    Groetjes en tot horen .
    Mama en Papa x x x we denken aan je !!!! !

  • 27 Maart 2007 - 15:08

    Joost:

    He paulus,

    Zo te horen heb je t nog steeds er goed naar je zin daarzo.
    Bel je binnen kort wel ff.

    Gr Joost

  • 28 Maart 2007 - 07:38

    Marco Gerrits:

    Kerel!

    Vette GP is da he? Ben dr toen idd ook heengeweest, maar ik had dan weer niet zo'n geluk als jij met je connecties:)
    Ik geloof gelijk dat t zo vet is geweest!

    Veel plezier nog en live life on a budget:) Nou kom je erachter wat ECHT backpacken is!!!

    7 dagen in de week Noodles van huismerk Woolworths en zo'n gallon aanmaaklimonade:) Dat is je proviant mn jonge, zo bespaar je geld;)

    Grtz, Marco.

  • 28 Maart 2007 - 12:13

    Ome Henk:

    ja dat is wel even kikken zo naar de F1 te gaan was er graag bij geweest,
    maar ik zie dat je weer werk hebt
    kan je straks weer iets leuks gaan doen
    zoveel te meer dollars zoveel te meer schik ja toch
    hij het gaat je goed,ik volg je wel waar je zit de groeten.OME HENK ......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 26646

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: