je kan me altijd bellen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu je kan me altijd bellen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

je kan me altijd bellen!!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

er zijn wat misverstanden denk ik want vrienden en familie bellen me nog steeds op mijn nederlandse telefoon!! hmmm niet goed kost me handen vol met geld en geld heb ik niet hahah ben maar een arme backpacker!!!

maar goed dit is voor iedereen je kan me bellen op nummer!!!!!!
0061404283056
0061404283056

het kan zijn dat er iets mis is maar dan moet je proberen te draaien!!!
+61404283056
+61404283056

dus als je me wil horen geef me gewoon een belletje!!! okay zo kan ik jullie toch horen zonder dat de kosten voor mij oplopen!! ps jullie kunnen me altijd bellen hou alleen een beetje rekening met het tijdverschil tien uur maar liefst!!
dikke kus everybody!!!

lila de auswaus!!!

  • 23 Maart 2007 - 07:01

    Auntie H:

    Fijn dat we een nummer van je hebben,ik wou dat nog aan je pa en ma vragen maar elke keer vergeten.En ik dacht van we doen toch elke keer een berichtje schrijven dus.maar ik heb trouwens een andere nr die krijg je nog wel van me okay?Gr kisses en hugs auntie H

  • 23 Maart 2007 - 23:39

    Maria:

    He Manneke

    Fijn dat we nu een vast nummer hebben,we bellen je snel een keer !!!

    Kus x x x papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 26652

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: