raar maar waar!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu raar maar waar!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

raar maar waar!!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

ik ben nu ondertussen alweer bijna 2.5 week in melbourne!!heb me gewoon echt supergoed vermaakt. en vermaak me gewoon nog steeds prima. na de eerste week in melbourne in het hostel te zitten dacht ik toch eens laat ik die mensen eens bellen waar ik dat nummer van heb gekregen toen ik van london naar singapore aan het reizen was!! zo gezegd zo gedaan.
natuurlijk erg slim want heb eigenlijk al niet zoveel geld meer hahaha dure verjaardagsmaand in new zealand gehad!!niet alleen het zuipen maar acomodatie eten de vette activiteiten hakt erin maar evengoed back to the story!! dus ik had hun gebeld en mark en irene zo heten die mensen waren zo enthousiast om mij te horen dat ze een dag afgesproken hadden met me zodat ik hun kon bezoeken!!! het was de zaterdag afspraak rond 7 uur hun hadden me op gepikt erg cool ook om hun weer te zien!!
na een rondleiding met de auto door stad en land waren we eindelijk aangekomen bij hun huis DIKKE KEET hahhah erg cool!! waar we gewoon gezellig aan het tafelen waren mark aan het bier en irene aan de wijn en ik jeb jeb je weet het al johnny walker haahha!!
werd echt supergoed verzorgd lekkere hapjes chicken wings garnalen kaas worst brie toastjes alles en het bleef maar komen had niet gegeten maar dat kwam goed uit!! naa een uur of vier lekker gekletst te hebben ging irene naar bed dus mark en ik waren over!! ook wij lieten het gesprek heerlijk doorknallen en ondertussen ook lekker de drankjes vloeien ik begon lekker in de olie te raken hhaha en mark ook maar gewoon een hele gezellige dronk!! tye zijn zoon en zijn vriendin kwamen thuis wij lekker zittend een beetje in de olie mezelf voorstellen!goede indruk achtergelaten natuurlijk! maar het was ondertussen vier uur en zei tegen mark sorry hoor maar begin moe te raken hij zei ik zal je ff je bed wijzen! ik zei oh klinkt goed, hmmm heerlijk geslapen in een kingsizebed!! haha!!
die ochtend hij vroeg hoe was je bed ik zeg ja heerlijk he en hij zei daar boven op het is de jouwe voor twee maanden hahha als je wil!! dus woon nu ondertussen al voor een week bij deze mensen en ben hard op zoek naar werk want ik moet gewoon echt wat geld verdienen!!!
haahha heerlijk een accomodatie gratis gratis eten gewoonweg perfect kwam ook wel als geroepen moet ik zeggen!!
ben hier nu al een week werk aan het zoeken maar het valt niet echt mee en mijn oude baas in sydney heeft mij mij oude baan aangeboden dus misschien ga ik ff terug naar sydney maar weet het nog niet!! hou jullie op de hoogte!!!

iedereen de groeten
dikke kus
mis jullie allemaal
ps jackie schatje no worries!!!

LILA DE AUSWAUS!!!

  • 22 Maart 2007 - 21:41

    Danielle:

    je hebt het wel echt héél zwaar daar joh!!??
    x, Daniëlle

  • 23 Maart 2007 - 06:57

    Auntie Helen:

    heey neefie,zo dat is lang geleden dat we iets van je gehoord hadden.Maar je hebt het weer getroffen of niet.Hoop dat je wel weer snel werk kunt vinden.en ja anders dan maar weer ff naar je ouwe baas.Dan heb je toch nog weer kneten.Ben wl blij dat het je toch goed gaat,dan zijn we hier ook weer gerust.Want we hebben toch wel lang moeten wachten om je spannende verhalen te kunnen lezen.
    Heey neefie tot binnenkort weer.
    Kus en een knuffel van ons 3.Doei xxx

  • 23 Maart 2007 - 19:45

    Maria:

    He mijn Manneke

    Alles goed daar,Fijn dat je dinsdag nacht gebeld hebt.
    Weer eens lekker kunnen babellen, Papa vond het jammer dat hij niet thuis was!!!,want hij had vergadering ,een andere keer maar weer.
    Papa vond het wel tof dat je bij de formulle 1 in een vib hotel gezeten hebt die 4 dagen en dan nog wel weer gratis!!
    En op de baan op de vib plaatsen , het zou Paul ook weer niet zijn die zo,n geluk heeft om de hooft sponser tegen het lijf te lopen,dit maak je nooit meer mee.
    paul geniet maar lekkeren sucses met het werk zoeken . de groetjes van ons allen en tot horen we blijven op de hoogte!!!!
    We gaan nu naar de verjaardag want henk thielen en roy zijn jarig geweest.

    Lieve groetjes en een dikke knuffelxxxxx Papa en Mama


  • 26 Maart 2007 - 14:44

    Gaby ,benny En Kids:

    hoi paul heb ons effe aangemeld kunnen we zo af en toe contact houden jullie mam staat op dit moment bij me ze is ff op zieke bezoek bij mij. mail binnenkort wel!
    groetjes van ons doeiiiiiiiiiii
    gaby benny en kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 26653

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: