sorry tijd was op!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu sorry tijd was op!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

sorry tijd was op!!!!

Door: lila de zeehaze

Blijf op de hoogte en volg Paul

08 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

ja sorry dat ik zo abrubt afbrak maar jah dat heb je soms!! ik was eigenlijk van plan te vertellen wat ik alllemaal meegemaakt had!!! maar goed dat wil niet zeggen dat ik nu nix kan vertellen !!!
hey begon allemaal met die busreis!!gewoon heerlijk zitten en naar spannende buitengewone mooie plekken te gaan het kost natuurlijk wel wat maar dat weegt niet af ho goed ik het heb gehad!!echte leuke mensen ontmoet jenny en jake eenn koppel uit philledelphia we vierde hun verloving na mjin verjaardag en dave was voor mij jarig dan weet je het wel!!! dat was me het feestje wel!!
op mijn verjaardag was het zover de skydive echt een te gek idee erg gewaagd en erg vet. volledig in het harnas om te springen op mijn verjaardag net voor de sprong werd alles gecancelled te veel wind!!! en nu wat moet ik nu!! ik was pist dat ik nix kon doen dus toen ging ik naar een bookings office en het enigste wat er nog was was een helikoptervlucht van een half uur over de remarkebles hoezo vet!!natuurlijk boekte ik die en ik zei dat ik zon pech had en toen ze zeiden ze okay ipv van 250 krijg je het voor 180 dollar vanwege mijn vejaardag!! echt geweldig avontuur zon helikopter lijkt nix voor te stellen maar goed zal wel moeilijk zijn!!! die avond van mij kon niet meer stuk ! ze lieten wel zien dat ze me een vette verjaardag wilden geven
heb echt lol gehad!! de tijd van komen en gaan. dus volgende dag met een hangover naar de skydive 28 feb helaas, btw pap mam bedankt voor de sponsorship zodat het jumpen lekker goedkoop kon hahahhahhah was echt te gek!!!!!!!!!!
van queenstown naar cristchurch alleen zonder dave en zonder jake en jenny toch wel mijn maatjes!!daar toch proberen lol te maken en verder te gaan. ht ging wel maar wel een beetje k**!! om een of andere reden zag ik jake en jenny die ook eerder waren gegeaan en daarna kwam dave nog na!!
een supercoole klets en ouwehoer avond gewoon gezellig!! en toen afscheid blijft kl** maar had er geen slecht gevoel over dat zijn immers toch de mensen waar het om gaat als je het hebt over contact houden!! je ontmoet veel mensen maar die paar onderscheid hun van de rest!! melbourne her i come!! een paar uurjes vliegen, ik was er voelde me erg moe!! ingechecked en die volgende nacht naar bed dus vele uurtjes wakker en daarna the begin off melbourne!!! ik ben nu ng op zoek naar werk maar ga nu miss groene stroom verkopen hahhaha dus werk met accomodatie hahaha ben er nog niet uit hoe en wat maar komt goed!! oh ja sinds vandaag gaan de backpackers skills te pas komen leven mt nix hahah vind het wel iets hahahahah
ps
voor diegene die willen bellen ik ben alleen bereikbaar voor sms op mijn ned mobiele en de aus kun je ook wel doen maar dn krjig je nix terug hahhaa
als je me wil horen dan laat je het maar ff weten en dan bel ik met een global gossip kaart dan kost het nix (bijna nix)
iedereen de groeten uit aussie
ps missing everybody!
lila de auswaus

  • 08 Maart 2007 - 13:17

    Ad:




    Hallo Paul,

    Ik wil wel groene stroom van je kopen.
    Stuur maar even op!! (haha)
    Zo'n helikoptervlucht is ind erg vet. Zekers de moeite waard ind.
    Jammer dat je niet in nederland was zou ik zekers even langs zijn gekomen.
    Maar volgend jaar ben ik de eerste die bij jou op de stoep staat!
    Ben nu bezig met stage en het is prima werk voor mij beetje aanwezig zijn en nog betaald worden ook.
    Wie weet ga ik dit wel voor vast doen!
    (Zoals je weet heb je werk en je hebt sierpaarden)haha
    Wanneer kom je weer terug?

    Groetjes ad


  • 08 Maart 2007 - 17:24

    Auntie Helen:

    Heey neefie,jammer dat het skydiving niet doorging.Dat was denk ik wel vet geweest.Mij zie je het niet doen.maar je hebt ondanks alles toch nog een leuke feestje gehad,toch.Heey spreek je later doei en kusje spreek je laturz...Auntie H

  • 09 Maart 2007 - 19:01

    Bas:

    He Paulus,
    zo te lezen heb je een te gekke verjaardag gehad, blijf genieten jongen dit maak je nooit meer mee.
    moet vannacht weer erken dus boefjes vangen en fietsen
    paulus tot de volgende keer

    groet van Marian en Bas uit boxminder

  • 16 Maart 2007 - 00:07

    Maria:

    He Manneke

    Hoe is het daar ,hier is het heel goed ,Zondag zijn we lekker uit eten geweest bij orient plaza in nijmegen. ... 30 JAAR Getrouwt 11 MAART
    anton en susan en onze Frank en Nathalie en met Oma uit cuijk en Oma de kleijnen het was heel gezellig !!!!!van half6 tot half 11 voor de oma,s was dit lang genoeg!
    Jammer dat je er niet bij was,we hebben je wel gemist!! Maar ik denk dat je daar ook weer wel iets leuks aan het doen bent?Maandag zijn papa en ik twee overnachtingen naar kern wasser wonderland geweest in Duitsland ,het was daar lekker rustig, we hebben ons geen minuut verveeld.
    Woensdagavond waren we weer thuis
    en natuurlijk hadden we volop de zon die dagen dus dat was genieten na al die regen!!!!!!
    Paul je krijgt de groetjes van de oma,s en een dikke kus van iedereen we denken aan je en gauw tot horen !!!!!!!!!

    lieve groetjes en kisses PAPA EN MAMA XXXX!!!!!!!!!!!

  • 19 Maart 2007 - 17:08

    Joyce:

    me too
    gelukkig heb je het nog steeds naar je zin blijf genieten ehet heeft weer gesneeuwd hier vandaag xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 26652

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: