back in ozzie !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu back in ozzie !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

back in ozzie !!!

Door: lila de zeehaze

Blijf op de hoogte en volg Paul

06 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

voordat ik het vergeet eerst iedereen bedankt nogmaals voor al die beichten!!! ik heb echt een supergoed tijd gehad in new zeeland het begon allemaal een beetje saai!!met auckland had daar gewoon een beetje teveel gedronken! maar dat kwm omdat het saai was!!! de stad!! na dave zijn arrival waren we eigenlijk meteen met een georganiseerde busreis gegaan om het eiland te verkennen kijk dan weet je gewoon echt wat je ziet en waar je het voor doet!!
gewoon alles is super hier!! de druipsteenngrotten de naatuurpaden nature walks rotsen gebergte maar ook skydiven meren watervallen de jet boat de helikoptervlucht op mijn vejaardag gewoon te gek!!!
shit mijn tijd is op hy iedereen mazzels kisses paul

  • 06 Maart 2007 - 11:32

    Selma:

    volim te hahahhaa

  • 06 Maart 2007 - 11:46

    Joep:

    Yo Lila, heb je inmiddels al je verjaardagspost ook ontvangen en doet je nederlandse phone nummer het ook gewoon nog, heb je paar keer proberen te bellen!!!
    Greetzz

  • 06 Maart 2007 - 11:48

    Hes:

    Hi schatje,
    leuk dat je je zo goed vermaakt daar.
    dikke kus Hes

  • 06 Maart 2007 - 15:55

    Maria:

    He Manneke!!!!

    fijn dat je weer goed in australie bent aan gekomen,weet je al wat je nu gaat doen daar ?
    Je zei dat je eerst wilden gaan werken, sucses met het vinden van werk,
    Paul jammer dat je er zondag niet bij bent want dan gaan we uit eten met de oma,s en ons gezinnetje .
    Je weet wel waarom 30 JAAR !!!!!!maar het moet hier maar eens beter weer worden, het blijft maar regen niet normaal zo nat dat het hier is!! p s paul ik ben weer zo goed als beter van de griep, maar dat heeft ook lang genoeg geduurt.
    Oke ik ga nu stoppen want je hebt je tijd nodig om al je mails te lezen ,maar wel fijn als er zoveel mensen aan je denken...

    veel plezier daar en de groetjes ,dikke kus PAPA en MAMAx x x

  • 06 Maart 2007 - 16:06

    Auntie Helen:

    Ik lees het alweer,zo moet dat ook he.Lekker bezig geweest lees ik wel.
    Je hebt je gelukkig wel vermaakt op je verjaardag.
    We missen je wel hoor.vooral als je mij weer es een keer onverwachts belt of zo,maar ja, ik vermaak me wel met jou verhaaltjes daar aan de andere kant van de wereld.veel liefs,Auntie H

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 26654

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: