back from the rimboe!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu back from the rimboe!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

back from the rimboe!!!

Door: lila de zeehaze

Blijf op de hoogte en volg Paul

21 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

hey luitjes sorry dat ik zo lang nix van me heb laten horen!!!maar dat komt omdat ik in de rimboe zat tussen de bergen mooie stranden enz. enz!!
ik kan wel zeggen dat new zeeland een super mooi land is de overweldigende landschappen de gigantische beaches echt onvoorstelbaar!!
ik weet daarom ook niet hoe ik het moet beschrijven wat ik ondertussen al allemaal gezien heb! ik ben nu ondertussen fotos aan het oploaden dus ik hoop dat je een beetje een idee krijgt wat ik hier doe en meemaak want het is overweldigend goed hier het is ook moeilijk te zeggen wat ik het liefste heb aus or NZ het is verschillend maar allebei prachtig!! het gaat in ieder geval harstikke goed met me voor diegenen die zich een beetje zorgen aan het maken waren!!
mijn verjaardag is ook al bijna weer kan helaas geen cadootjes in ontvangst nemen dus iedereen bewaar ze maar voor als ik terug ben!!!!!! want als ik terug kom is er een flink feest hahahaa!!! maar over terug gaan gesproken dat is nog lang niet aan de orde!! wel natuurlijk terug naar australie!!
maar wanneer dat gaat gebeuren dat weet ik ook nog niet denk 1 of 2 maart of zo maar dat is nog niet helemaal duidelijk. ik ben ondertussen in queenstown aangekomen en jullie weten allemaal wel waarom om mijn verjaardag te vieren wat heel erg grappig is dat dave die gast waar ik mee reis de 26ste jarig een dag voor mij en we hebben een koppel uit phillie ontmoet die dan drie jaar verloofd zijn of getrouwd dus we hebben besloten de beentjes buiten te zetten!!! met zijn vieren en de rest die we natuurlijjk ontmoeten gaan we een superweek tegemoet zal wel wat gaan kosten denk ik maar goed ik ben helemaal in orde en heb de oppertunity om wat vaker van me te laten horen dus dat probeer ik dan ook te doen!!
als er nog nieuwtjes zijn laat het me dan weten ik heb helaas nog geen tijd gehad om de berichten te lezen maar daar kom ik deze week zeker aan toe!!!!!!!!!!!!!! johan hoe is het met de kleine???? dat wil ik wel graagf weten!! een foto lijkt me ook heel leuk hey vrienden en familie ik heb jullie gemist maar ben jullie zeker niet vergeten!!! beter laat dan nooit hey dikke kuis en knuffel voor iedereen!!!!!!!!!
greetings
LILA DE ZEEHAZE!!!
xxx

  • 21 Februari 2007 - 10:33

    Maria:

    He manneke

    fijn om weer een bericht van je te ontvangen en te horen dat je het geweldig hebt daar.
    De carnaval is hier weer voorbij maar we hebben er niets van gezien, want ik lig al sinds zaterdagavond met de griep op bed, nu zou een beetje zon van daar ons ook wel goed doen .
    Ja je verjaardag is al dicht bij, wel raar de eerste keer dat je er niet bent!!!!!We zullen dat wel missen ,want jou verjaardag is altijd een hele drukte!!!! nou leeker genieten en we horen wel weer!!!!!!!!

    Paul ik mis je !!een dikke knuffel van mama x x x

  • 21 Februari 2007 - 13:12

    Marco Gerrits:

    Kerel!
    Alvast gefeliciteerd... Ik ben nog een beetje in een roes van de carnaval, maar het is altijd de moeite om voor iemand als jou ff iets te typen!:)
    Veel plezier daar!
    Laterz!
    Marco.

  • 22 Februari 2007 - 11:50

    Lia :

    hallo neef Paul

    wij zjin bij tante maria op visiete om te vertellen hoe de carneval is geweest,.
    met de dansgarde hebben we gedanst, Wilco zit er ook bij, we hebben veel lol gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Paul alvast gefelisiteerd met je 27ste verjaardag.

    groetjes van mij Lia Herpers en de hele fam..

  • 22 Februari 2007 - 15:05

    Ad:



    Hallo paul,
    Beetje druk gehad de laaste tijd maar ind beter laat dan nooit.
    Ben blij dat het goed met je gaat.
    Ben nu bezig met stage want,zoals je weet wil ik kappen met def. en verder in de burger.
    Moet ik wel even een diploma halen haha.
    nou tot de volgende groetjes ad

  • 22 Februari 2007 - 19:01

    Bas:

    He Paulus,
    je zit ons wel jaloers te maken met al die mooie foto's. Als ik ze zo bekijk zie 3 landen in een keer.
    De stranden van Portugal met hun rotsen, de bergen van Canada, en de heuvels van Ierland.
    Al deze landen zijn Marian en ik geweest maar jij ziet ze nu in 1 keer.
    Paulus alvast een goede verjaardag en geniet want het duurt maar even.
    groeten uit Boxminder

  • 23 Februari 2007 - 14:39

    Peettanta:

    PAUL,hoe gaat het met jou.ik ben nu bij je moeder op bezoek want die heeft erg de griep gehad.het gaat nu al wat beter met haar,dus maak je maar geen zorgen.bij deze wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag,maak er maar een fijne dag van.lilian haar buikje groeit al goed,ik laat je wel weten wat het geworden is,maar dat wordt nog wel even.dat is pas eind april.

    Paul nou de groeten van ons allemaal .oom piet,tanta brorda,mike en lilian,ronnie en hilde.

  • 25 Februari 2007 - 19:48

    De Lankie's:

    Heey Paul, Hartelijk gefeliciteerd, maak er een fijne dag van.De foto's zijn ECHT GEWELDIG. Geniet ervan!!!!
    Lieve groet en een dikke kus.

    De Lankie's

  • 25 Februari 2007 - 19:50

    Johan:

    Ha die Paulus,
    ik dacht maar weer eens tegaan lezen wat Pauls zo aan het uitspoken is in NZ en AUSSIE. Gelukkig weet je je nog steeds goed te vermaken, en natuurlijk had ik niet anders verwacht.

    Misschien had je het over een andere Johan (???) maar de aanstaande kleine van mij zit zijn laatste weekjes uit! Nog 6,5 week om precies te zijn, als hij/zij op de uitgetelde datum te voorschijn komt. En mocht het zover zijn dan spam ik je met foto's of met de link naar onze site...

    Veel plezier en we spreken elkaar...

    Schuss,
    Johan

  • 26 Februari 2007 - 15:36

    Tamara Je Nichtje!!:

    Lila, alvast
    HAPPY BIRHTDAY!!!!

    We denken aan je en missen je!!

    Heel veel liefs en kusjes
    uit Cuijk , hahahaha!!

    PS: Have lots of fun!!
    Maar dat heb je sowieso al!

  • 26 Februari 2007 - 17:13

    S En W:

    ha paul

    gefeliciteerd met je verjaardag.
    maak er een leuke dag van
    en niet te zat wa.

    groetjes uit cuijk-noord

  • 26 Februari 2007 - 23:41

    Maria:

    He manneke

    het is nu half een in de nacht hier bij ons ,fijn dat we je net gesproken hebben ! happy birtday son!!! doe je voorzichtig als je over een uurtje gaat springen ? we denken aan je .
    we wachten op je telfoontje na je sprong,maar er maar een mooie duik van en trek natuurlijk die parachuut op tijd open .
    een hele fijne verjaardag !!! en feliciteer dave ook met zijn verjaardag gisteren...

    groetjes en tot horen.
    kus papa en mama x x x x

  • 27 Februari 2007 - 15:59

    Roy D.k.:

    jo paul .
    een hele fijne verjaardag toegewenst daar he .
    ik lees nog steeds trouw je berichtjes over wat je allemaal mee maakt daar aan de andere kant van deze aardbol.
    maar het gaat je volgens mij allemaal nog best goed af ..houden zo en veel plezier nog .

    groeten roy mzzl tof

  • 27 Februari 2007 - 17:53

    De Kleijnen:

    heei paul,

    PROFICIAT met je verjaardag.
    nog veel plezier verder

    groetjes fam. de kleijnen uit vortum!

  • 27 Februari 2007 - 20:14

    Ome Henk :

    van harte gefeliciteert met je verjaardag
    zo te leze gaat het wel lekker daar maar kom mij maar een keer helpen met de verbouwing van mijn nieuwe huis want april gaan we beginnen met het slopen zal roy er aan moeten hahaha maar geniet daar nog maar eerst lekker groetjes en veel plezier daar met zen alle ome henk.

  • 27 Februari 2007 - 22:11

    Anke:

    Hey Paultje!!

    GEFELICITEERD!!

    Greetz...Anke

  • 28 Februari 2007 - 10:22

    Gestoorde Blaag:

    gefeliciteerd jongen,
    je dacht toch zeker niet dat ik je vergeten ondanks jij en ik aan de andere kant van de wereld zitten. en ik hoef niet te vragen of je het gaat vieren, want je kent genoeg mensen daaro en anders kom je ze wel tegen. pikko geniet van je verjaardag en ja.......we worden oud, maar zolang we maar nog maar jong van geest zijn!!! geniet ervan paultje

    groeten uit thailand

    bean

  • 28 Februari 2007 - 20:59

    Auntie Helen:

    Hee lieve scheet,wou je nog feliciteren met je verjaardag.Wou je gister een mail sturen,maar ik heb een beetje last van mijn kies dus ik een beetje geslapen.Dus doe ik het nu maar.Beter laat dan helemaal niet,toch?Vette foto,s paul echt mooi.Da's genieten of niet?Ik ben wel benieuwd hoe het was met het springen,was volgens mij wel kicken of niet.heey jongen spreek je later en ik hoop dat je je verjaardag goed gevierd hebt zonder ons.Big hug and a lot of kisses from us here.Auntie H.

  • 28 Februari 2007 - 22:28

    Tante Fennie:

    Hoi Paul
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen dat je een leuke dag hebt gehad ,en we lezen wel dat je het daar goed naar je zin hebt Dus geniet er maar lekker van.

    Vele groetjes en kusjes van Oom Eli Tante Fennie,Leroy
    en Jaleesa

  • 01 Maart 2007 - 15:58

    Roos:

    Jeetje mina wat een fans heb jij zeg , leuk !
    Bij deze nog gefeliciteerd met je verjaardag !
    X

  • 02 Maart 2007 - 09:26

    Guido&Lisette:

    Hey Lila boy!!!

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag man!!!
    Ik zal er vanavond een op jouw verjaardag drinken.

    Ik heb nu vakantie dus ik ga weer ff verder met relaxen.

    have fun en ik spreek je later weer.

    Mazzel

  • 04 Maart 2007 - 18:25

    Maria:

    He Manneke

    Van middag zijn we naar het voetballen in vierlingsbek geweest ,het 2de had met 2-1 gewonnen en het derde heeft met 1-4 verloren tegen de koplopper geloof ik .
    Geniet maar lekker we hebben net je foto,s weer bekeken ,het is daar echt genieten en met al die prachtige landschappen het is iedere keer weer mooi om ze te bekijken,nu nog foto,s van je parachut sprong!!! ben benieuwt !

    Paul de groetjes van Faust en anita en dat je nog maar goed moet genieten daar!!

    Paules de groetjes en een knuffel van Papa en Mamax x x tot horen!!

  • 04 Maart 2007 - 20:12

    Gerard Ut 't Léker.:

    Hoi Paul,

    Beter laat dan nooit, maar bij deze van harte gefeliciteerd met je 27e verjaardag van ons allemaal (Ook Brigitte, Geke, Demi en Olaf). Ik hoop dat je het heel goed naar je zin hebt gehad in Australië en nu in Nieuw Zeeland en dat je nog veel plezier zult beleven.

    De Carnaval heb je natuurlijk wel moeten missen, jij als feestbeest. jammer hé dat ze dat daar niet kennen. Maar goed, daar heb je natuurlijk andere bezigheden.

    We hebben gehoord dat je aan skydiving hebt deelgenomen. Machtig mooi lijkt me, iets om nooit te vergeten. Enne al mooie en leuke meisjes ontmoet of blijft het bij handwerk!!!!
    (Foei "Tante" Brigitte Toch!!!)

    Paul, nog veel plezier de komende tijd.

    Groetjes, Gerard, Brigitte, Geke, Demi en Olaf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 26654

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: