ff om te weten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu ff om te weten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

ff om te weten

Door: lila de zeehaze

Blijf op de hoogte en volg Paul

14 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

hey everybody ik heb nieuwe fotos helaas heeft dat al mij internet time gekost maar
no worries hoop snel iets fatsoenlijks van me te laten horen
big kisses
lila de zeehaze!!!!
kissesxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Februari 2007 - 09:28

    AlbèrtCuijk:

    Ha, Zeehaze.
    Leuke foto,s lekker liggenrollebollen,omgeving komt mij bekent voor, zie vorig bericht.
    Niet in de mud gaan liggen want dan worden je eitjes gekookt.
    groetjes uit Cuijk

  • 14 Februari 2007 - 17:22

    Sanne Cq Duum:

    Waar de hell kan ik die foto's van je vinden dan?! Oeee ik ben zo jaloers op je, wil ook weg!! Blijf genieten! xx

  • 14 Februari 2007 - 20:21

    Thijs:

    hey geflipte kangaroe!
    hier is carnaval zowat begonnen dus we gaan er weer flink tegenaan ketsen! zul je vast en zeker gaan missen! ben benieuwd naar de foto's!

  • 15 Februari 2007 - 17:40

    Auntie Helen:

    Hoi hoi,het zijn weer vette foto's neefie.krijg wel het gevoel dat ik zelf opvakantie ben.echt een mooie omgeving.geniet er maar lekker van jongen dan genieten wij hier wel van de carnaval.(niet dat ik da ga vieren moet werken)bigg kiss,Auntie H.

  • 17 Februari 2007 - 16:05

    Joep En Jacklin:

    Hey Paultje,
    Kewle foto's, echt te gek. Niet te geloven voor ons als je hier in dit kikkerlandje leeft dat jij in zo'n mooie omgeving verblijft. Mazzelkont!!!
    Hier is het carnaval. ALAAAAAAAAF !!! We gaan vanavond naar d'n brey, altijd moi! Zondag naar de optocht en naar Bos, daar gaan we er eentje op je drinken, zodat je er toch gewoon een beetje bij bent! Maandag Metworst en dinsdag kroegentocht (afhankelijk van het weer uiteraard!).

    Nu eerst boerenkoolstamppot maken, want we moeten een goede bodem hebben!

    Veel liefs van Joep en Jacklin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 26654

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: