yes yes the trip has started - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu yes yes the trip has started - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

yes yes the trip has started

Door: lila de zeehaze

Blijf op de hoogte en volg Paul

12 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

hallo mensen hoe is het daar in het koude nederland??
ja het is hier goed te vertoeven heb ondertussen al een hoop gedaan en een hoop gezien de eerste dag zijn we naar cathederal cove gegaan!! het was daar supermooi ik zal proberen te vertellen wat ik gezien heb ik kwam daaraan samen met dave en een bus vol mensen het geen wat ik gezien heb is een geweldig beach met rotsen en een geweldig uitzicht van de rotsen met een cliff een geweldige branding met rotsen en een geweldig waterkant die op die rotsen knalt en gewoonweg een meter of vier water omhoog knalt ik heb hier ook fotos van maar moet dit nog ff uitzoeken de geweldige uitzichten op de bergen alles groen met rotsen en geweldig mooie bomen!! hoe moet ik dit uileggen het is bijna niet te doen want het is echt onbeschrijfwelijk en de grotten waar ik in ben geweest in waitomo en de heet water stranden de mudpitts en de rivieren met de geweldige mooie blauwe wateren en de stroom versnellingen ook heb ik al superleuke mensen ontmoet en daar hebben dave en ik een geweldige tijd mee oh ik maak nu gebruik van een computer die ik wel op een schrothoop kan gooien ben over dit bericht een half uur bezig en het probleem is dat ie sommige woorden niet typt en dat ik af en toe weer terug moet en weet ik wat maar iig ik heb het supergoed met daven en mijn nieuwe reisgenoten!!!
wees gerust en niet bang want ik red me wel heb helaas jullie berichten nog niet kunnen lezen omdat deze computer suck is
maar iig hoop julklie weer even op de hoogte gesteld te hebben moet nu snel af sluiten want het is geddaan met mijn tijd
mis iedereen en vergeet jullie niet dikke kus
lila de zeehaze!!!

  • 12 Februari 2007 - 09:02

    Albèrt Cuijk:

    Ha die Paul,ik kan me wel een voorstelling geven van wat je gezien heb, toen ik nog bij Smits werkte, is onze systeembeheerder ook naar NZ geweest en heeft daar van foto,s laten zien, een prachtige ongerepte natuur, de films van "The lord of the Ring" zijn daar ook alllemaal opgenomen heffun.

  • 12 Februari 2007 - 19:57

    Auntie Helen:

    Heey heey heey,ik snap best dat je het naar je zin hebt daaro.Kzou ook wel daar willen zitten,omdat het hier gewoon fucking triest is met het weer,maar ja we moeten het maar mee doen.en dan maar naar de foto's van jou kijken of de verhalen lezen over hoe mooi het weer wel niet is.Ben blij dat je daar zit neefie,hier word je gewoon somber van.Geeft niks verschil moet er zijn,toch?maar ik ben allang blij dat je het daarook goed kan vinden,veel plezier he geniet maar lekker.Spreek je laturzs. abig hug and a big kiss.Auntie H

  • 13 Februari 2007 - 09:10

    Bean:

    eej pikko

    klinkt weer allemaal goed wat je meemaakt. goed om te horen dat je het na je zin hebt. ben benieuwd waar je volgende bestemming zal zijn.
    ga je nog een beetje carnaval vieren in nz of doe ze daar niet aan hahaha. hier in thailand iig geval niet. eej kerel vermaak je maar. jij zit tenminste in de buitenlucht. ik al de helew eek op kantoor in de airconditioning. ik had beter men winterjas kunnen meenemen hier naar thailand. GVD was da koud. makker enjoy en ik zie je volgende avontuur wel weer.

    groeten je albino broer

  • 13 Februari 2007 - 11:35

    Maurits:

    Heb je je shot gun al gevonden om een aantal zielige kangeroos voor hun flikker te schieten, bel eens een keer ... speedy gonzalos maurits...

  • 13 Februari 2007 - 15:51

    Maria:

    Heeee manneke!!!!!

    Alles oke daar lees ik !!! bedankt dat je snel belde toen je in de druip grotten was geweest heel lief van je want natuurlijk missen we je !!!
    Paul ik heb oma de kleijnen gefelicteerd van je en moest je de groetjes doen en bedanken voor je felicitatie!!
    en een kus van oma x x x
    we hebben zondag een fijn e verjaardag gehad . Ieder een was er bij 0ma alleen Susan niet want die heeft de griep Het feest was bij gerard maar dat wist je al !!
    Je krijgt de groetjes van al je ooms en tantes en neven en nichtjes.
    Paul lekker genieten en wij hebben in het weelend carnaval , maar ik moet zaterdag en maandag werken want er zijn veel zieken op het werk .
    Hier gaat alles goed!!!!!!! lieve groetjes en maar weer tot horen of lezen .

    Knuffel en een dikke kus papa en mamax x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 26653

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: