heet maar leuk werk echt timmerwerk joepie!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu heet maar leuk werk echt timmerwerk joepie!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

heet maar leuk werk echt timmerwerk joepie!!!!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

18 December 2006 | Nederland, Amsterdam

jajaja wat houd het werk in ik zit nu bij een zzper die dakterrassen maakt en renovatiewerk doet echt supergoed werk, ik ben gewoon wandjes aan het maken en dakdoorbrekingen!!
maar de eerste werkdag gaf hij me al een tekening en moest ik de sloopwerkzaamheden doen voor hem sta ook al meteen zelfstandig te werken en hij heeft het vollle verttrouwen in me na een dag al!! ben klaar met de demolition en het is nu tijd om weer op te bouwen ben begonnen met regelwerk voor een hang toilet een wand uitvullen. de eerste dagen dacht ik oh nee ben geen sloper maar ben gelukkig nu alweer aan het opbouwen dus heb het nu al naar mijn zin ik heb hier ook fotos van maar die komen wat later want ben nogal moe nu maar de eerste dag werken was goed en de rest van de week verloopt ook prima!! alhoewel het ff wennen is om met zon hitte te werken!! alleen die gast werkt met bot goed gereedschap dus dat is wel klote maar ook daar is die nu verandering in aan het brengen heb het gewoon heerlijk naar mijn zin dit is een beetje mijn werkverslag dus kap er maar weer mee heb nu net een dag gewerkt en morgen moet ik nog werken en dan heb ik weer een dag vrij is mooi tijd om naar het strand te gaan in bondi beach ook hier ben ik nog niet geweest echt super gewoon om ff lekker te beachen en stappen hahaahah here come bondi !!!
greetings holland xxx
lila de auswaus!!!

  • 18 December 2006 - 11:16

    Selma:

    nou lekker toch, een paar dagen werken en dan weer lekker relaxen, mis je, kus sel

  • 18 December 2006 - 12:21

    Amber:

    Uitgaanstip: Bondi Hotel en de Coyote Bar ;-)
    Have fun!

  • 18 December 2006 - 15:23

    Joyce:

    nou je word nog een echte timmer man kan je bij mij ook nog het een of ander doen:P whaha veder gaat alles ook wel goed met je daaro lees ik als maar geen wilde verhalen van de meiden hoe kan dat nu toch??? hoor je snel weer het klinkt gek maar mis je wel xxx

  • 18 December 2006 - 15:29

    Amber:

    Uitgaanstip: Bondi Hotel en de Coyote Bar ;-)
    Have fun!

  • 18 December 2006 - 17:14

    Maria:

    He manneke
    wat ik nu lees is hardstikke mooi voor je .
    Fijn dat je even belde en dat het met je telefoon nu in orde is gelukkig .
    Ik ben blij dat we papa en ik je weer gesproken hebben,dat is toch fijner dan op de mail daar lijk je veel verder weg .
    Ik ben net bij oma in cuijk geweest en natuurlijk krijg je de groetjes!maar paul drink je wel goed met dat warme weer en dan in zulke warmte werken?? Vannacht heeft het hier gevroren en het is hardstikke mistig !!! Dus kun je beter daar zitten in je groot pendhouws. Doe voorzichtig en tot horen met de kerst..
    lieve groetjes papa en mama!!x x x

  • 18 December 2006 - 17:19

    Maria:

    hallo selma is met jou ook alles oke .ik denk af en toe ook aan jou natuurlijk! verder ook alles goed in the big citty???
    groetjes uit sint anthonis!!! bay bay maria..

  • 18 December 2006 - 18:04

    Auntie Helen.:

    Hee Wouter,wat fijn dat je het zelf wel goed heb methet werk,gelukkig vind je het zelf leuk.In het begin is het altijd wel een beetje aftasten en hij vertrouwd je dus dat is ook alleen maar een goed teken.ik had ook niet anders verwacht,tis alleen maar fijn.Morgen lekker vrij dus ff bijtanken.je hebt tenminste lekker weer dus je zult wel bijna zwart zijn of niet.Hier word het alleen maar kouder.Nou Paul ben nu al benieuwd naar je volgend avontuur op het werk.Veel plezier geniet maar lekker van je vrije dag.en tot de volgende mail.Groetjes van ons je hebt van oma al gekregen had ik net gelezen van jullie mam us dan krijg je het van oom emiel en mij.Big hug and a very big kiss.Auntie H

  • 18 December 2006 - 21:10

    Bean:

    hoe kan het ook weer anders..............wie is de boel weer aan het slopen. paul ohoiloulin. sommige dingen veranderen ook nooit. als je nou nog iets in de fik mag zetten is het rijtje weer compleet. goddomme heej, dat kan er ook maar weer 1 zijn.. pannekoek. maar relaxed voor dat je lekker bezig kerel. ik mis je wel een beetje hiero in breda, geen wilde stapavonturen meer. en dingen die gebeuren die alleen in breda horen te blijven. pikkie tot je volgende verhaal. adios

    groeten
    je albino broerke Robert

  • 19 December 2006 - 10:44

    Ellis:

    Ik ben trots op jou ;-)

  • 19 December 2006 - 18:02

    Marco :

    Ey kerel!
    Ik heb net ff nog die foto's van jou gekeken.
    Heb volgens mij in hetzelfde hotel gezeten!:)
    Of zouden ze allemaal zo op elkaar lijken?
    Grtz, Marco.

  • 20 December 2006 - 18:26

    Math De Kleijnen:

    Hoi Paul, lekker aan het werk!

    vergeet je je ervaringen met het toilet van je paps en mams niet??

    anders moet je nog maar even aan "ome Math"vragen of hij je op afstand nog wat nuttige tips kan geven!

    houdoe.

    de familie uit Vortum

  • 22 December 2006 - 11:12

    Dillen/Seccie:

    Parel,

    We zagen net op het nieuws dat er branden waren in Victoria, Australie. Wij dachten dat jij weer eens een fakkel had opgestoken. Kun je ons uit onze droom helpen?

    Groeten uit Utreg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 26636

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: