afgepeigerd maar zeker weer een voldaan gevoel!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu afgepeigerd maar zeker weer een voldaan gevoel!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

afgepeigerd maar zeker weer een voldaan gevoel!!!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

15 December 2006 | Nederland, Amsterdam

oh mann na eindeloos en doelloos rondhangen in sydney was het toch zover he!!!
ik heb een baan gescoord joepie het is gewoon als timmerman in surry hills in sydney dus elke morgen lekker twintig minuten lopen!!! maar even aan het begin van mijn verhaal het doelloos rondzeulen!!!
daar heb je gewoon een keer genoeg van dus vond het gewooon tijd om eens een keer een baan te gaan zoeken echt lachkiks hoe dat gaat hier btw!!
ik had eerst een gast opgebeld en die adverttentie had ik uit de krant. stap een dus very easy gewoon een krant kopen!! dus ik kijken en iets gevonden. en daarna die gast bellen nou hij nam dus niet op!!! wat nu? een voicemail inspreken!! dus ikke uitgeweest en total loss van het bier voor de verandering want drink alleen whisky! belt die gast mij om tien uur sochtends op dus ik lag nog half in coma. hahahhhah en ikke engels lullen als een bezetene.maarkreeg die gast gewoon niet overtuigd dat ik wel goed engels kon oh man klote zeg dus die gast had intresse en zegt tegen mij stuur me een email met je cv zodat ik je ervaring kan bekijken!! dus ik vraag waar moet ik die dan naar toe sturen dus hij spellen maar ik verstond er dus nix van en hij deed het al zo van t van theodore a van arie en ik zeg tegen hem ik versta er geen bal van dus hij zegt ik hoor het al je kan geen engels en ik heb je niet nodig en hangt op ik zo ooh ja fokker!! wat doe je. ik had zoiets van weet je wat laat zittten dus ik op banenjacht met die maat van me hier zien we zon advertentie hangen je weet wel carpenter gezocht dus ik bellen met mijn nederlandse foon je wet wel die is gewoon perfect kriojg ik die zelfde gast eraan ik lachen maar ik zeg tegen hem ik kon je niet verstaan man slipje en toen zei hij maandag 07.00 uur surry hills richard avenue!!! ik zo perfect!!! dus dat betekende het einde van mijn doelloos en eindeloos nix doen dus heb deze week helemaal gewerkt dus ben bekaf want heb een ritme van een nachtuil zuipenn feesten gek doen en nu in een keer hard werken maar heb gelijk een mondeling flexibel contract gekregen dus kan ook vrj nemen wanneer ik wil perfect toch maar hoe de werk week in details was geweest is voor een volgende keer want heb een typ trauma nu iig het loopt als een trein en niemand hoeft zich zorgen te maken alhoewel de feestdagen zonder vuurwerk en zo me niet blij maakt probeer ik toch stil te staan wat ik heb in nederland!!! ook weer iedereen bedankt voor de berichten want dat geeft gewoon een geweldig gevoel.
ik mis iedereen en hoop dat iedreen toch ff stil staat en aan me denkt terwijl ik aan de andere kant van de wereld zit met kerst
big kisses voor everybody
lila de auswaus!!!!

  • 15 December 2006 - 06:34

    Amber:

    Feestdagen zonder vuurwerk?? Zou als ik jou was de 31e eens op die grote brug gaan staan... ;-)

  • 15 December 2006 - 08:16

    Marco:

    Kerel,
    Lekker aan de arbeid geslagen.. Goed zo, want wat je zeker niet wilt is dalijk zonder geld komen te zitten... (Had ik dus..:()
    Veel werkplezier en ik hoor het allemaal nog wel een keer!
    Groeten Marco.

  • 15 December 2006 - 09:36

    Dillen:

    Parel,
    Ik zeg: "Je bent goed bezig!". Ik zal met de kerst en met oud op nieuw een aantal biertjes op je drinken! Drink jij dan ook een aantal alcoholische versnaperingen op ons?! We hadden je goed kunnen gebruiken met het zaalvoetballen op 2e kerstdag, maar helaas...

    Veel plezier de komende tijd! Spreek je!

  • 15 December 2006 - 10:20

    Annette:

    heej heej ik lees altijd je spannende verhalen vanuit Nederland weet alleen niet wie je bent hahaha maar vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt kusss

  • 15 December 2006 - 12:18

    Sander:

    Hey kerel,

    Beters dat je nu weer werk hebt. Hoelang blijf je nog bij die gast werken, en wat zijn je volgnde plannen??
    Bij het derde kunnen ze je nu ook goed gebruiken. Trouwens onze grote vriend Tickno is ook toegevoegd aan de selectie van het derde, hahaha.
    Zondag tegen rood-wit.... ff punten halen.

    Hoop dat je nog een vette tijd hebt. Volg je op de voet,

    Sander Gerrits

  • 15 December 2006 - 15:11

    Maria:

    He manneke
    hoe is het ? Heb je mijn mail gehad zou je reactie terug kunnen sturen????
    Over je werk wat fijn dat je iets gevonden hebt ,wat moet je daar doen in de bouw,en is het nog zo warm daar? Dus nu mag je daar zeker niet barbeqen?Je zegt aan je denken,
    natuurlijk denken we aan jou niet alleen met de feestdagen maar iedere dag !!!! heb foto"s van je op de koelkast zitten , dan kan ik af en toe naar je kijken .Heel veel groetjes van oma de Kleijnen en hele fijne warme kerstdagen gewenst met lekker eten natuurlijk.
    Nou paul het is nu vier uur ik moet om half vijf in de midag gaan werken tot negen uur vanavond .Dus niet de enigste die werkt. HA HA HA smile!!!!! Nou de groetjes en fijn om weer iets van je gehoord te hebben..

    dikke knuffel van mamax x x x

  • 15 December 2006 - 22:12

    Auntie Helen:

    Heey Scheet,

    Fijn om te horen dat je werk hebt gevonden,want daar was ik me wel zorgen over aan het maken.Als je geen geld hebt is ook niet fijn en je moet nog een hele stoot.Was dan toch niet erg geweest,ff bellen sturen we gewoon wat euries op he,doen we niet moeilijk om.En ja wat de feestdagen betreft,heb bijna een 100000 klapper kunnen scoren voor een mooie prijs,en als ik hem dan aan steek dan is die zeker voor jou neefie.Ben benieuwd naar je volgend verslag.Groetjes van ons en een big kiss from me.Auntie H

  • 16 December 2006 - 20:27

    Papa John:

    He Lila Woodcarver...

    Goed zo jonge! Hard werken is goed voor jou! En er is meer dan Sydney... Heb je inmiddels al vervoer kunnen regelen om al die mooie dames te kunnen transporteren?

    Hier is alles flex. Joaquin groeit als kool. Wordt echt een cool ventje. Ben al bezig 'em Lilaiaans te leren, oploaie & perdié en zo...

    We zullen aan je denken met kerst. Ik ben blij dat het je goed gaat. Pas op jezelf & enjoy.

    Ciao.


  • 16 December 2006 - 21:05

    Bean:

    eej paulie,

    mooj verhaal man....wahahaha smorgens vroeg opgebeld worden met een te dikke hangover! ehhhhh ik versta er geen zak van.... en dan spellen... ik weet precies wat je bedoeld , volgens mij heb je dat ook een keer gehad hiero in breda. maare goed aan t werk dus.... bueno! eej eh, ik zeg kun jij eind juni/juli in thailand komen of ergens afspreken, want ik moet 8 januari vertrekken naar bangkok......fokkin' eindelijk een stage geregeld. ik moet meelopen met safari tours in thailand. alleen word heel vroeg dag voor me om nog alles te regelen. kijken wel hoe t loopt. maare tuurlijk gaan we aan je denken met de feestdagen en hoe kan het ook anders........NEWYEAR!!!! wat anders vuurwerk en paul zijn 2 dezelfde begrippen bij elkaar. kun je niet wat regelen in aussie daaro. ik kan me niet indenken dat je niet een klein beetje terroristisch gaat gedragen, net zolas ik van je gewend ben met nieuwjaar om iets op te blazen. desnoods iets in de fik. let wel slopen.!!

    maar goed je vermaakt je wel jochie en tot binnekort.

    Groeten en t beste en enjoy BRO.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 26638

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: