heb het heerlijk in mijn appartement!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu heb het heerlijk in mijn appartement!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

heb het heerlijk in mijn appartement!!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

09 December 2006 | Nederland, Amsterdam

hey everybody ja hier is idd alles goed heb het echt heerlijk naar mjin zin in mijn appartementje!!! en sec ben wel aan het roken maar niet alles tegelijk he heb al een maand niet geblowd en dat komt niet vaak voor hahhah dus de dingen een voor een tegelijk eerst proberen te stoppen met blowen en daarna met roken maar het is niet zo gemakkelijk hoor lekker ding van me seccie hahhah!!
hey mannie je moet wel zorgen dat we met het derde in dezelfde klasse blijven zitten want anders moeten we volgend jaar zeker het kampioenschap binnen halen maar ja dan is parel ook weer terug vergeet dat niet!!! en venloyse boys is te kloppen gebruik mij maar in de speech dat parel aan de andere kant van de wereld zit en eigenlijk niet op verlies of een gelijkspel zit te wachten en de boel ook in de gaten houd en dat het tijd is voor DRIE PUNTEN hahahh fijn dat jullie aan me denken ik denk ook aan het derde!!!
sta jullie bij!!!
ja jack weet het de kerst, sinterklaas ik zal het dit jaar niet vieren met mensen van wie ik hou maar evengoed wil niet zeggen dat de kerstgedachte niet gaat om het stilstaan en het blij zijn met de mensen van wie je houd ik vergeet jullie echt niet in holland hoor!!! alhoewel ik er wel verdrietig van kan worden als ik er aan denk dat ik het niet vier met de mensen waar ik om geef!! maar het is helaas niet anders. ik zal echt wel aan julie denken en ook hier heb ik nieuwe mensen leren kennen en hoop dat we samen een leuke kerst nieuwjaar of wat dan ook kunnen hebben en denk dat ook wel zal gebeuren het is niet hetzelfde maar voel me er wel goed bij dat ik het vier met mensen die ik ook cool vind!!
goed bezig chantalleke zo zie ik het graag geef je je vriendinnen een knuffel van me en vooral shanna want toen ik wegging was het wel goed met haar maar je weet wel met haar vriendje enzo!!
ik zit nu al een hel tijd te nixen denk dat ik maar ff wat ga doen een rondje lopen ofzo in iig iets want zit hier te vergaren en dat is niet goed op voordat ik ga wil ik iedreen nog graag even de groeten doen vooral mijn moeder en cuiyck noord natuurlijk oma ledeacker en en iedereen die me allemaal leuke berichtjes sturen dit voelt echt heerlijk om op internet te gaan en dan die leuke berichtjes te lezen bedankt daarvoor
iedereen dikke kus ps vergeet niet mijn postadress te noteren okay thanks
lots off love lila de auswaus
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 December 2006 - 08:39

    Kitty:

    Hej Auswaus...
    Fijn dat alles lekker verloopt!!! En tja, het mooie Sinterklaas missen, dat is natuurlijk de domper van het hele verblijf in Aussie!? Maar kerst ga je dus wel weer doorkomen. En ik heb je postadres overgenomen!!
    Have Fun daaro...
    Kus Kitty

  • 09 December 2006 - 09:44

    Maurits:

    paultje alles flex in aussie. hebben net een flinke party avond achter de rug.

    gaat je goed, maurits

  • 09 December 2006 - 10:35

    Maria:

    He manneke
    Alles goed??? Dathoef ik niet te vragen als ik je bericht lees zie ik wel dat je erg geniet en het daar goed naar je zin hebt,nou hier is ook alles goed en je krijgt heel veel groeten van je peet tante en familie. Hier is het erg nat weer het voetballen is vandaag overal afgelast,dus zijn papa en ik gezellig naar de film van ZWART BOEK geweest ,een hele goede film met een sterk (GOED) verhaal. Vanavond gaan we naar RION en HANS om sintterklaas van Oma te vieren ..Nou Paul een dikke knuffel en tot horen . Lieve groetjes papa en mama x x x !!!!!!!!

  • 09 December 2006 - 10:48

    Shanna:

    heey lieverd
    Volgens mij zien we je nooit meer terug als ik dat allemaal zo lees;) Top om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt en dat je je draai gevonden hebt daar.....spreek je snel en geniet van je tijd daar:)
    Wordt tijd dat het september wordt hoor, dak ook hier weg kan....ff heerlijk lekker weg van hier....
    dikke knuffel en kus voor jou.....liefs shanna

  • 09 December 2006 - 12:11

    Auntie Helen:

    heey lieverd,ik zou ook zeker genieten als ik in zo'n appartementje zit,zeker vet.Je krijgt natuurlijk de groetjes en een dikke knuffel van ons drieen.oma zegt alleen dat je goed moet opppassen op jezelf maar jou kennende komt dat wel goed.met de kerst helaas moeten we maar zelf alle lekkere dingen op eten,de indische frikadellen enz.,maar je zult zeker ook een leuke kerst krijgen,want wat je nu mee maakt maak je niet elk jaar mee.geniet ze jongen.Lots of kisses and a big hugg from Kuukie Noord.Doeg Scheet.xxxxxx

  • 09 December 2006 - 12:18

    Frans G En Joyce G:

    haai paulus,
    hoe is het ermee, we lezen net je verhalen en het klinkt allemaal erg goed! joyce in st tunnis, dus frans ook weer op de hoogte van jouw verhalen, haha! de winkel komt er al mooi uit te zien, we hebben wel gebrek aan een goede timmerman, dus kom maar gauw terug, hahaha!!!
    geniet van kerst en oud en nieuw op t strand dat zal ook wel cool zijn toch!!! Nou, toedeledokie maar weer, groetjes frans goof en joyce goof

  • 09 December 2006 - 18:47

    S En A:

    Misschien is het daarom al goed geweest dat je daar heen bent gegaan. Niet meer blowen :). hahhaa.

    Hier ist verder rustig en het begint dus kouder te worden. Maar ja. Tis niet anders.

    De stukjes zijn leuk om te lezen, dus blijf ze maar sturen.

    gr

    S en A

  • 10 December 2006 - 08:51

    He Travelboy:

    Klinkt uitstekend allemaal! Vet appartement man. Kreeg je die 4 chicks er ook bij? Hier is alles flex. Joaquin spreekt z'n eerste brabbeltaal. Tekening voor m'n nieuwe hut is bijna klaar. busy busy dus... Zal binnekort een en ander op sturen naar je adres. En je weet hé.. De eerste stoot is for John...!

    Have fun bro...
    Ciao'

  • 10 December 2006 - 13:05

    Bean:

    ola paultje,

    jij hebt het weer voor elkaar. wij zijn hier druk bezig met plannen aan het "bekokstooven" voor nieuwjaar. waarschijnlijk word het voor mij en andrea wat eten met vrienden hiero in breda en dan hopelkijk naar amsterdam crossen en naar housequake. wat are your plans? ben benieuwd!! ik geniet ook weer iedere keer dat ik je verhalen lees en wat je allemaal mee maakt daaro in austrialia. hoe gaat het leven als australische timmerman trouwens, lukt het allemaal of ist een beetje hamertje tik.....hahaha. mare sinterklaas en kerst is dit jaar wel wat anders zonder al je vrienden en familie, maar aan aandacht heb je niks te kort. dus die afkickkliniek in australie is dus ook nog eens goed voor je.......is effe beter ja niet meer zoveel blowen(vieze hippie)!!!
    mijn deadline komt er ook aan, want er zit een kans aan te komen dak na thailand ga. maar als dat is hoor je dat van me!! want natuurlijk ga jij mij verblijden met een bezoekje van jou. bij deze krijg je de groeten van andrea, en ze zal binnekort een berichie voor je achterlaten op je site. los pikkos viele grussen hiero en tot snel. laterz

    groeten robert en andrea

  • 10 December 2006 - 19:41

    Deb:

    He Paulie,

    Wat fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt daaro!!!Erg knap dat je probeert te stoppen met blowen! Ach, het zal je vast lukken, je hebt geen blow nodig om te genieten en gelukkig te zijn! Ik weet dat het je lukt! En eeeh, wb de feestdagen......genieten maar!!! Dit is een super ervaring, de mensen van wie je houd wensen je allemaal fijne en warme feestdagen! Dus zit er niet over in! Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegt dan gedaan....!
    Heel erg veel plezier!! Geniet ervan!
    Liefs Deb

  • 12 December 2006 - 18:57

    Tickno:

    he maatje zie wel dat je het erg na je zin hebt daar!hier alles rustig veel werken zoals normaal en sinds kort weer voetballen in het 3e van volharding!!!teamgenoot!veel plezier nog en doe geen dingen die ik ook nooit zal doen he?
    hahhaha tickno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 26656

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: