mijn kerstgedachte!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu mijn kerstgedachte!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul Ohoilulin - WaarBenJij.nu

mijn kerstgedachte!!!

Door: lila de auswaus

Blijf op de hoogte en volg Paul

24 December 2006 | Nederland, Amsterdam

i was a stranger in sydney
bud never alone in the city
17000 kilometers away from home
that is almost the otherside off the world
family
freinds
far away bud still close
just a call
simple coffee
or a five minute visit
the meaning off these small things
you can see and feel them
now i see how important these small things are
i know what i feel and miss
and that all about cristmass
what i want to say is
my body and spirit are maybe here
bud my thoughts are with you my
family and freinds

i wish everybody a happy cristmass
dont forget me
because i wont forget you!!!!!
lila de auswaus

  • 24 December 2006 - 09:56

    Auntie Helen.:

    My dear Paul,

    Although you are so far away,you're still beside me.Not me alone also by grandma en uncle Emiel.just think off us we will think of you then you feel we are nearby.So my dear nephew a MERRY CHRISTMAS and a very big hug and a big very big KISS from us here in Cuijk.We miss you a lot Paul.But it's gonna be ok,because I know that you're doin great out there.Lots of love.
    Auntie H.

  • 24 December 2006 - 10:06

    Jacklin:

    Hey Paultje,
    Wij denken ook aan jou met kerst, dus dat is helemaal goed toch! Geniet er lekker van, we missen je, maar bekijk het van de goede kant je hebt allemaal kewle dingen te doen daar en voor je het weet ben je weer thuis. Een hele fijne kerst !!! Dikke kus van Joep en Jacklin

  • 24 December 2006 - 12:30

    A En S:

    Hey Little Brother...

    goed om te zien dat je de taal al aardig onder de knie begint te krijgen :).

    Kerst zal idd wel wat anders zijn zo zonder jouw aanwezigheid.
    (Misschien eindelijk een keer een rustige kerst ;):))

    ALs het goed is ben je de volgende keer er wel weer bij, dus dan kijken we daar naar uit.

    Veul plezier nog daaro.

    Gr

    A en S

  • 24 December 2006 - 13:43

    Roy D.k.:

    eh jo paul .
    jij ook fijne kerstdagen toe gewenst he.
    ik blijf trouw je verhalen volgen die je hier zo neer zet .
    vind ik ook echt leuk om te doen ,dus ik zou zeggen kom maar op met al dat vets wat je daar zo allemaal mee maakt .
    dan kunnen wij er hier met zijn alle ook nog mooi een beetje van genieten . zou zeggen hou je taai en maak veel plezier .
    en nog heel veel fijne dagen toe gewenst ...groeten roy

  • 24 December 2006 - 14:38

    Joyceke:

    Hey paul,

    geniet van de feestdagen daar, lekker aan t strand en in t zonnetje, de kou hier is maar niks hoor!

    Een warme kertstgroet van joyceke goverde...
    xx

  • 24 December 2006 - 17:18

    Danielle:

    Hai Paul, weinig origineel, maar ook ik wens je een heeeeeeeeele fijne kert!!
    xxx, Danielle

  • 24 December 2006 - 17:42

    Shanna:

    Heey Paul
    Ik wens je een hele fijne kerst daar in Aussie..!!!

  • 24 December 2006 - 17:47

    Shanna:

    En hoop dat er een paar mooie dagen daar op je staan te wachten. Geniet ervan, want voordat je het weet is het allemaal voorbij....en zit je avontuur erop...
    Kus Shanna

  • 24 December 2006 - 19:11

    Daniel En Maria:

    Hallo lieve Paul!!!

    bedankt voor je lieve kerstgroet!!!!We weten dat je het daar ontzettend goed naar je zin hebt,maar zo met deze kerstdagen missen we je nog zoveel te meer,nu jij er niet bent is het toch wel wat stiller hier binnen.Maar ik weet ook dat je de mensen die je lief zijn ook erg mist .Maar geniet daar van de zonnige kerst met de mensen daar om je heen en we drinken er met z,n allen eentje op jou en op je vakantie daar in AUS. Morgen gaan we naar de kerk want dan moet mama zingen en steken een kaarsje aan voor jou en heel de familie!!

    PAUL HELE FIJNE KERSTDAGEN en lieve groeten en een hele dikke kus van papa en mama x x x

  • 24 December 2006 - 19:24

    Oma:

    hallo paul

    Paul hele fijn kerstdagen daar in australie ,want ik denk aan je ! Paul ik blijf op de hoogte van je vakantie, want mama leest me steeds de mails voor en weet zo ook dat het goed met je gaat en dat je aan het werk bent,goed van je Paul!!Maar doe je wel voorzichtig daar in dat verre land...Tot horen.Fijne kerst!!!! groeten oma de Kleijnen..

  • 25 December 2006 - 10:47

    Guido&Lisette:

    Hey Broeder....In iedergeval hele fijne kerstdagen!!!,maar dat gaat wel lukken denk ik haha.We missen je wel een beetje lila,jij bent tenslotte onze kerstman!!!
    Nou..have fun zou ik zeggen en alvast een mooi en gelukkig nieuwjaar!!

    Groetjes Guido & Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Paul

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 26638

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: